تبلیغات

دانلود کتاب تسلط بر GMAT | Master The GMAT

دانلود کتاب تسلط بر GMAT | Master The GMAT

Master the GMAT

 

کتاب Master The GMAT که هم اکنون به معرفی آن می پردازیم، یکی از معتبرترین و پرفروش ترین کتب در عرصه راهنماهای آزمونهای GMAT می باشد. این کتاب به بررسی دقیق و تفضیلی این آزمون با تمام ریزه کاری هایش پرداخته است. کتاب چاپ سال 2010 بوده و حاصل کار انتشارات معظم Peterson می باشد. GMAT مخفف عبارت Graduate Management Admission Test است و همانگونه که از نامش پیداست، آزمونی است برای پذیرش دوره های تحصیلات تکمیلی مدیریت به ویژه در دانشگاه های آمریکای شمالی. این آزمون در ایران با آزمون بین المللی GMAT تفاوتهای فراوانی دارد. در ایران سوالات GMAT را می توان در آزمون ورودی کارشناسی ارشد MBA و مدیریت اجرایی دانشگاه های سراسری، آزمون رشته مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد، آزمون پذیرش دانشجویان نوبت دوم در برخی رشته های شاخه مدیریت از جمله MBA و مدیریت IT و ... که به صورت پراکنده برگزار می شوند، همچنین بخش وسیعی از آزمونهای استخدامی سازمانها و موسسات مشاهده کرد. هم اکنون می توانید این کتاب مرجع ارزشمند را از زبان پژوه به صورت مستقیم دریافت نمایید.

لینک دانلود مستقیم کتاب Master The GMAT

  •   حجم:  2.8 مگابایت
  •   نویسنده: Mark Alan Stewart
  •   تعداد صفحات: 720 صفحه
  •   فرمت کتاب: PDF
  •   منبع: زبان پژوه

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۱:۴۲

Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks, However I am having problems with your RSS. I don't know the reason why I cannot join it. Is there anyone else getting the same RSS issues? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanx!!

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۰۸:۳۸

Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere? A theme like yours with a few simple adjustements would really make my blog shine. Please let me know where you got your design. Kudos