تبلیغات

گوگل هم با خرید WIMM وارد کارزار ساعت هوشمند شد

گوگل هم با خرید WIMM وارد کارزار ساعت هوشمند شد

Ok, so here's the deal: WIMM Labs was one of the earliest entrants into thesmartwatch space, way back in 2011. While the Android-based WIMM One failed to set the consumer market on fire, it apparently caught Google's eye. In the summer of 2012, the company put a simple message up on its site declaring that it had entered an exclusive partnership with an unnamed entity for its technology and would thus be ending sales of its devices. Now it appears that partner was Google -- a Mountain View spokesperson just confirmed the acquisition to us.

The company's immediate plans for WIMM are not yet public but, according toGigaOM, most of the staff stayed on board and are now working with the Android team. The obvious use would be in developing Google's own rumored smartwatch product, which would likely incorporate many of WIMM Lab's SDKs and existing platform tools. However, it's worth noting that the company doesn't consider itself merely a maker of app-running timepieces, but a manufacturer of wearables in general. We wouldn't be shocked if some of WIMM's tech and experience was put to good use in Glass.

 

WIMM Labs یکی از اولین شرکت هایی بود که وارد عرصه نوی تولید ساعت هوشمند شد، یعنی از سال ۲۰۱۱. اما در حالی که این شرکت نتوانست آتش اشتیاق را به جان کاربران بیندازد، خودش را خوب در دیدرس گوگل قرار داد.

 
در تابستان ۲۰۱۲، WIMM یک پیام ساده را در سایت خود قرار داد که در آن اشاره شده بود، وارد شراکتی انحصاری با یک شرکت نامعلوم شده تا تکنولوژی خود را در اختیار آن قرار دهد. و این شروع یک پایان بود، عرضه ساعت این شرکت نیز از آن پس متوقف شد.
 
حالا معلوم شده که آن شرکت نامعلوم، گوگل است و یکی از سخنگویان مانتین ویو نیز این پیوند را تایید کرده.
 
برنامه های در دست انجام گوگل برای WIMM به طور علنی اعلام نشده ولی سایت GigaOM می گوید اکثر کارمندان آن بر روی عرشه مانده اند و حالا دارند با تیم اندروید کار می کنند.
 
یکی از کاربردهای علنی دستاوردهای این شرکت را می توان ساعت هوشمند گوگل در نظر گرفت که با استفاده از SDK و ابزارهای توسعه یافته توسط آن می توان انتظار محصولی غنی را داشت. به خصوص با در نظر داشتن اینکه WIMM خودش را بیشتر سازنده گجت های پوشیدنی می داند، این نوع استفاده در ذهن ما تقویت می شود.
 
البته نمی شود موارد استفاده از دانش و تخصص WIMM را محدود به ساعت دانست و باید انتظار استفاده از آنها در گوگل گلس را نیز داشت.

narenji

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...