تبلیغات

دانلود نرم افزار آندروید 400 واژه ضروری تافل

دانلود نرم افزار آندروید 400 واژه ضروری تافل

دانلود نرم افزار آندروید 400 واژه ضروری تافل

در این مطلب به معرفی نرم افزار آندروید 400 واژه ضروری تافل می پردازیم. در مطالب پیشین کتاب 400 واژه ضروری تافل را خدمت شما زبان پژوهان گرامی معرفی نموده ایم. امروز نیز نسخه موبایل این کتاب ارزشمند را برای سیستم عامل آندروید برای شما عزیزان معرفی می نماییم. کتاب 400 واژه ضروری تافل یکی از بهترین کتاب های یادگیری لغات ضروری تافل می باشد. در ادامه به بررسی نرم افزار موبایل این کتاب پرمحتوا می پردازیم.

کتاب 400 واژه ضروری تافل همانگونه که از نامش نیز بر می آید به 400 لغت مهم و ضروری ای می پردازد که در آزمون زبان تافل به صورت مداوم استفاده می شوند. این کتاب منبع بسیار مناسبی برای مرور لغات پرکاربرد آزمون تافل به شمار می رود.

با گسترش روز افزون گوشی های تلفن همراه و همچنین سیستم عامل ها و بسترهای پیشرفته و انعطاف پذیری همچون آندروید و iOS زمینه برای تولید نرم افزارهای موبایل کارآمد و کاربردی فراهم شده است. نرم افزار 400 واژه ضروری تافل نیز یکی از این نرم افزارهاست که برای استفاده عموم تولید شده است. مزیت این نرم افزار نسبت به کتابش نصب شدن روی تلفنهای همراه آندرویدی و در نتیجه قابل حمل بودن آن است. ممکن است شما نتوانید کتابش را هر کجا برده و به مرور لغات آن بپردازید اما گوشی های همراه همیشه همراهتان هستند و در نتیجه بسیار راحت تر می توانید به مرور لغات پرداخته و در وقت و هرینه ها صرفه جویی نمایید.

هم اکنون نرم افزار آندروید 400 واژه ضروری تافل برای شما زبان پژوهان ارجمند آماده دریافت می باشد.

 

    دانلود نرم افزار موبایل 400 واژه ضروری تافل برای آندروید  دانلود نرم افزار موبایل 400 واژه ضروری تافل برای آندروید

  • حجم: 3.5 مگابایت
  • بستر: آندروید
  • نسخه پلاتفورم: آندروید 2.1 به بعد
  • سایز صفحه: Multi Screen
  • شماره نسخه: 0.6
  • منبع: زبان پژوه

پاسخ دهید

1 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۶:۰۳

An impressive share! I've just forwarded this onto a co-worker who has been conducting a little research on this. And he actually bought me lunch due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this subject here on your internet site.