تبلیغات

دوربین های دیجیتال ابزار جانبی LD-1000 LED Movie Light نیکون، سوی چشم Nikon 1

دوربین های دیجیتال ابزار جانبی LD-1000 LED Movie Light نیکون، سوی چشم Nikon 1

Yup, it's just a light. But the LD-1000 is made by Nikon, and designed to attach to the company's 1-Series mirrorless cameras, such as the J3 or V2, which makes it at least mildly interesting. The AAA-powered bracket-mounted lamp includes four white LEDs and a diffuser, and while its primary focus is to illuminate a subject during a video shoot, you can also use it to provide fill light for still photos, or whenever a constant low-power stream of illumination is more appropriate than a flash. Pick it up in black or white in October for a somewhat ambitious $99.95.

 

بله، این تنها یک لامپ است. اما مهم این است که LD-1000 توسط نیکون ساخته شده و برای اتصال به دوربین های بدون آینه سری 1 این شرکت طراحی شده است. شما می توانید آن را به دوربین هایی همچون nikon J3 و نیکون V2 اضافه کنید.

 
این لامپ از باتری های AAA نیروی خود را تامین می کند و پایه آن به زیر دوربین (محل اتصال گیره سه پایه) بسته می شود. درون آن هم ۴ لامپ LED سفید قرار دارند که با یک پخش کننده نور (diffuser) پوشانده شده اند. 
 
کارکرد اصلی این لامپ، روشن کردن سوژه هنگام فیلمبرداری است. اما می توانید از آن به عنوان نور ثابت پر کننده در عکاسی (به خصوص عکس پرتره و کودک) هم استفاده کنید. البته هنگامی هم که یک نور ثابت و ملایم کارآمد تر از فلش باشد، باز هم این ابزار کاربرد خواهد داشت.

نیکون این لامپ را در دو رنگ مشکی و سفید با قیمت تقریبی ۹۹.۹۵ دلار از مهرماه روانه بازار خواهد کرد.

narenji

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...