تبلیغات

نکاتی برای آمادگی آزمون تافل

نکاتی برای آمادگی آزمون تافل

نکاتی برای آمادگی آزمون تافل

در این مطلب قصد داریم نکاتی را برای آن دسته از زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون تافل را دارند مطرح نماییم. بسیاری از زبان آموزان و علاقمندان به زبان انگلیسی از شنیدن اسم تافل هراسان می شوند و آن را آزمونی بسیار سخت قلمداد می کنند. این فرضیه تا حدودی درست است، آزمون تافل یکی از آزمونهای بین المللی سنجش دانش زبان انگلیسی زبان پژوهان سراسر جهان است، به همین خاطر باید دشواری های خاص خود را هم داشته باشد. در هر صورت می توان این دشواری را با رعایت نکاتی چند که دراین مقاله به حضورتان تقدیم می شود کاهش داد. برای مطالعه این مقاله با ما همراه باشید.

 

اگر انگلیسی زبان اول تان نیست و قصد تحصیل در یک دانشگاه آمریکایی را نیز دارید، بنابراین به " آزمون زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی "، که با نام آزمون تافل در جهان شناخته می شود، نیاز خواهید داشت. این آزمون بسیار مهم بوده و می تواند بسیار دشوار هم باشد. با این حال، اگر شما کاملا برای شرکت در آن آمادگی داشته باشید، بهترین فرصت ممکن برای موفقیت را به دست خواهید آورد. این آزمون چهار ساعت و نیم به طول می انجامد. بسیاری از افرادی که در اولین تلاش خود ناموفق بوده اند به شما خواهند گفت که اگر تلاش های بیشتر و مفیدتری برای آمادگی تافل انجام داده بودند احتمالا بهتر از این نتیجه می گرفتند. امیدوارم این نکات به شما کمک کند که برای آزمون‌تان آمادگی لازم را بدست آورید.

ابتدا، باید از این موضوع مطمئن شوید که برای این آزمون به خوبی مطالعه کرده اید. اگر دو روز مانده به امتحان خود را آماده کنید، متوجه خواهید شد که پشت سر گذاشتن آزمون تقریبا غیر ممکن است. هیچ راهی وجود ندارد که شما را قادر سازد تا هر چیز مورد نیازی را تنها در چند ساعت یاد بگیرید.

بهترین راه یادگیری زبان این است که بیشتر اوقاتی را که می توانید، به تمرین اختصاص دهید. هر روز تا حد امکان انگلیسی صحبت کنید، حتی زمانی که با دوست، اعضای خانواده و یا حتی حیوانات خانگی خود هستید. واقعا چیزی مانند تمرین بد وجود ندارد. اگر در میان دوستانتان فردی انگلیسی زبان رفیق شماست، تا آنجا که می توانید با وی انگلیسی صحبت کنید تا مهارت هایتان بدین وسیله بهبود یابند. احتمالا با این کار صورتحساب تلفن همراهتان افزایش یابد، اما اگر آزمون خود را پشت سر بگذارید، متوجه خواهید شد که هزینه اضافه برای آن می ارزید.

در اینترنت جستجو کنید و مطالب انگلیسی ای که معمولا سراغ آنها نمی رفتید را بخوانید. شبکه های انگلیسی زبان و برنامه های تلویزیونی آنها و فیلم هایشان را بدون زیر نویس نگاه کنید. به یوتیوب یا دیگر سایت های مشابه بروید و فیلم های انگلیسی اشان را تماشا کنید. چنانچه برایتان مقدور باشد، برنامه های رادیویی به زبان انگلیسی را تا جاییکه ممکن است به آن گوش کنید. یکی از راه های یادگیری برای نوشتن زبان انگلیسی این است که برای و درمقابل یک ایده خاص که به شما شور و حرارت می دهد استدلال بیاورید. یک مقاله بنویسید و با معلم انگلیسی خود جزئیات را مرور کنید تا به شما نشان دهد که چه چیزی را درست و چه چیزی را اشتباه انجام داده اید.

یک بخش بسیار مهم درآمادگی برای تافل، آشنایی با خود آزمون است. شما می توانید تعداد زیادی از تست های آنلاین تمرینی را به صورت رایگان تهیه کنید. تست هایی که به صورت آنلاین یافتید با بخش خواندن شروع خواهد شد و سپس به بخش گوش دادن می رسند. می توانید یک استراحت 10 دقیقه ای داشته باشید و سپس تست های نوشتن و صحبت کردن را انجام دهید. شما در انتها احساس خستگی خواهید کرد اما این کارشما بسیار باارزش خواهد بود.

با انجام این کارها در جهت آمادگی برای آزمون تافل، در رور امتحان، بسیار آرام تر و پربارتر خواهید بود. کاری که شما انجام می‌دهید می‌تواند گامی بزرگ به سمت هدف تان، تحصیل در خارج از کشور را تثبیت نماید.

 

مترجم و نویسنده: یوسف نجفی

پاسخ دهید

1 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۹:۲۷

I'll right away clutch your rss as I can not to find your e-mail subscription link or newsletter service. Do you've any? Kindly let me recognize so that I could subscribe. Thanks.