تبلیغات

دانلود کتاب فعل ها و قید های زبان انگلیسی Verbs and Adverbs

دانلود کتاب فعل ها و قید های زبان انگلیسی Verbs and Adverbs

دانلود کتاب فعل ها و قید های زبان انگلیسی Verbs and Adverbs

در مطلب حاضر کتاب فعل ها و قید های زبان انگلیسی را با عنوان Verbs and Adverbs خدمت شما زبان پژوهان گرامی معرفی می نماییم. این کتاب همانگونه که از نامش نیز بر می آید به بررسی انواع قید ها و افعال زبان انگلیسی می پردازد. کتاب حاضر می تواند کمک شایانی به زبان آموزانی بنماید که در مباحث افعال و قیود زبان انگلیسی که بخشی از گرامر زبان هستند بنماید. در ادامه به بررسی هر چه بیشتر این موضوع و مبحث قیود و افعال انگلیسی می پردازیم.

 بحث قید ها و افعال زبان انگلیسی که در مباحث گرامری بخشی را همواره به خود اختصاص می دهند، از مهم ترین مباحث گرامری در یادگیری زبان انگلیسی است. اهمیت این مسئه در این است که یادگیری کاربرد افعال و قیود در انگلیسی یکی از مباحث اساسی در نحوه صحیح تشکیل جملات و عبارات انگلیسی، نگارش این جملات و حتی به کارگیری آنها در مکالمات روزمره انگلیسی امری اجتناب ناپذیر می شود. از این رو یادگیری انواع فعل ها، قید ها، کاربرد صحیح آنها و نیز طرز تشکیلشان از مباحث پایه ای آموزش زبان انگلیسی است.

همانطور که مستحضرید در بحث فعل ها دو نوع فعل بی قاعده و با قاعده داریم. تعداد افعال بی قاعده بسیار کمتر از بقیه است (در حدود 300 فعل). اما کاربرد برخی از این افعال به قدری رایج است که یادگیری آنها را حتی برای افراد مبتدی اجتناب ناپذیر می نماید. تفاوت فعل های بی قاعده با قاعده در صرف زمان های آنهاست. برای مثال زمان حال یک فعل با قاعده، برای مثال فعل Watch به معنای تماشا کردن، را در نظر بگیرید. این فعل از نوع افعال با قاعده است، در افعال با قاعده با افرودن (ed) به آخر فعل می توان زمان گذشته و Past Participle آن را شکل داد. با این حساب سه شکل فعل Watch به صورت Watched - Watched - Watch خواهند بود.

اما در مورد فعل های بی قاعده بحث متفاوتی در پیش داریم. در افعال بالا همه موارد از یک قانون کلی (افزودن ed به انتهای فعل) تبعیت می کردند. به همین خاطر هم به آنها با قاعده گفته می شود. ولی در فعل های بی قاعده هیچ قانون کلی در این رابطه وجود ندارد و تنها راه یادگیری آنها تمرین و تکرار است. برای مثال فعل Sell به معنی فروختن را در نظر بگیرید. سه زمان این فعل به صورت Sell - Sold - Sold می باشند. همانطور که مشاهده می شود در این فعل ها بخش دوم و سوم باهم یکسان بوده ولی بخش اول متفاوت است. در مثالی دیگر می توانیم به فعل Go به معنی رفتن اشاره کنیم که سه زمان آن به ترتیب Go - Went - Gone می باشند. در این مثال نیز هر سه فعل در هر سه زمان با هم متفاوت هستند. انواع دیگری از افعال بی قاعده وجود دارند که هر سه زمان آنها مشابه هم هستند. برای مثال فعل Cut را در نظر بگیرید. هر سه شکل این فعل به یک شکل می باشند (Cut - Cut - Cut). موارد بسیار دیگری در مورد افعال زبان انگلیسی وجود دارند که در این مقال نمی گنجند.

اما در مورد قیود زبان انگلیسی اولین مسئله ای که در مورد آن به ذهن هر مدرس زبانی می رسد، انواع قیود زبان انگلیسی، این قیود به چند دسته تقسیم می شنود. از مهمترین قیود انگلیسی می توان به قیود حالت ( well, how, quickly, slowly, hard, fast, angrily, ...) قیود زمان (today, yet, still, recently, soon, now, then, ...) و قیود مکان ( up, down, there, here, above, below, near, ...) می باشند. از دیگر قیود زبان انگلیسی می توان به قیود مقدار و تکرار اشاره کرد.

مباحث افعال و قیود زبان انگلیسی مبحث گسترده ای است که تنها در این مقال نمی گنجد. کتاب Verbs and Adverbs به تفصیل در این مورد بحث کرده است. از شما دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و یادگیری این مباحث به این کتاب مراجعه کنید.

 

English Description:

Everyone knows that books on grammar are among the most boring on the planet, right? Read Understanding Grammar and find out how wrong you can be! Written in an easy-to-understand style and packed with plenty of imaginative and exciting examples, these six books clarify rules, offer practical help to the struggling young wordsmith and generally lead an enjoyable way through the tangled thicket that is - or is that which is? - English grammar.

 

 

    دانلود کتاب قید ها و فعل های زبان انگلیسی Verbs and Adverbs    دانلود کتاب آموزش فعل ها و قیدهای زبان انگلیسی Verbs and Adverbs

  • حجم: 15 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • نویسنده: Ann Riggs
  • ناشر: -
  • تعداد صفحات: 48 صفحه
  • منبع: زبان پژوه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...