تبلیغات

دانلود کتاب نوشتن مقاله به زبان انگلیسی Real Writing

دانلود کتاب نوشتن مقاله به زبان انگلیسی Real Writing

دانلود کتاب نوشتن مقاله به زبان انگلیسی Real Writing

کتاب راهنمای نوشتن مقاله به زبان انگلیسی همراه با متون Reading و درک مطلب با نام Real Writing with Readings را در این مطلب خدمت شما زبان آموزان گرامی معرفی می نماییم. در این کتاب به بحث نگارش زبان انگلیسی و مهارت Writing در این زبان پرداخته می شود. امروزه بسیاری از زبان آموزان و به خصوص دانشجویان مقاطع بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکترا در بحث نوشتن مقالات به زبان انگلیسی و نیز ارایه پایان نامه ها به این زبان (در برخی رشته های خاص) با مشکلی به نام عدم توانایی نگارش صحیح متون مواجه هستند. این کتاب تا حدود زیادی راهگشای این عده از زبان آموزان خواهد بود. در ادامه به بررسی بیشتر این کتاب و موضوع نگارش مقالات انگلیسی می پردازیم.

امروزه یادگیری زبان انگلیسی به یکی از ضروریات و بدیهیات زندگی تبدیل شده است. این موضوع زمانی بغرنج تر می شود که زبان آموز فردی دانشگاهی، محصل و یا دانشجوی مقاطع بالاتری همچون کارشناسی ارشد و دکترا باشد، این طیف از زبان آموزان اغلب به دنبال منابعی هستند که نحوه نگارش مقالات علمی، پروپوزال ها و نیز پژوهش های خود به زبان انگلیسی را آموزش دهد.

متاسفانه در کشور ما به دلیل نظام آموزش زبان ناکار آمد و قدیمی در دوران مختلف تحصیلی از راهنمایی تا دانشگاه، بسیاری از زبان آموزان پس از فارغ التحصیلی چیز زیادی از زبان انگلیسی عایدشان نمی شود. یکی از این مهارت های مهمی که باید هر زبان آموزی در دوران تحصیلش فرا بگیرد فن نگارش متون به زبان انگلیسی است. زبان آموزان باید نگارش صحیح را از لحاظ گرامری، املایی و انشایی یاد بگیرند. در نگارش یک مقاله تنها جنبه دستوری و گرامری جملات نیست که صحت و درستی جملات را تعیین می کند، بلکه باید به موارد دیگری از جمله مجموعه های همایشی یا همان Collocation ها نیز توجه ویژه داشت. اصولا در زبان انگلیسی بسیاری از واژگان و عبارات با گروه خاصی از عبارات و کلمات دیگر می آیند که به این گروه ها اصطلاحا مجموعه های همایشی گفته می شود. از موارد دیگر می توان به توجه به املای صحیح کلمات به کار رفته در مقاله اشاره نمود. موارد بسیار دیگری هم برای نگارش مقالات وجود دارد که در کتاب به صورت مفصل به شرح آن پرداخته شده است.

از شما دعوت می کنیم کتاب را دریافت کرده و مطالعه فرمایید. هم اکنون امکان دانلود کتاب راهنمای نگارش متون زبان انگلیسی برای زبان آموزان گرامی فراهم است.

 

   دانلود کتاب راهنمای نوشتن مقالات انگلیسی  دانلود کتاب راهنمای نوشتن مقالات علمی Real Writings with Readings

  • حجم: 12 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • ناشر: -
  • نویسنده: Susan Anker
  • تعداد صفحات: 798 صفحه
  • ویراست: پنجم
  • منبع: زبان پژوه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...