تبلیغات

سامسونگ و الجی درگیری بر سر پتنت های LCD و OLED را متوقف و بر همکاری تمرکز می کنندسامسونگ و الجی درگیری بر سر پتنت های LCD و OLED را متوقف و بر همکاری تمرکز می کنند

سامسونگ و الجی درگیری بر سر پتنت های LCD و OLED را متوقف و بر همکاری تمرکز می کنندسامسونگ و الجی درگیری بر سر پتنت های LCD و OLED را متوقف و بر همکاری تمرکز می کنند

Samsung Display and LG Display have let the lawsuits fly in a patent battle over LCD- and OLED-related technology, but today that is apparently all over. In separate statements to the press, Samsung said "we two should focus more on cementing our leadership in the global market by cooperation, instead of engaging in all-consuming patent disputes." For its part, LG claimed that "what's most important for both of us is upgrading our competitiveness globally." All's well that ends well we guess, and a faster rollout of new display technology is nothing we'll argue against. The only possible issue? If they work together too well to achieve global market domination.

 

سامسونگ دیسپلی و الجی دیسپلی مدت ها بود که با یکدیگر بر سر پتنت های مرتبط با تکنولوژی های LCD و OLED منازعه داشتند ولی به نظر می رسد حالا، همه درگیری ها پایان یافته باشد.

 
در دو اعلامیه جداگانه که برای مطبوعات ارسال شده، سامسونگ خبر می دهد که «ما [دو شرکت] باید باید به جای درگیری فرسایشی در زمینه پتنت ها، از طریق همکاری دو جانبه بر روی تقویت پیشتازی مان در بازار جهانی متمرکز شویم.»
 
الجی نیز می نویسد: «آنچه که برای هر دو ما مهم است، بهبود جایگاه رقابتی مان در عرصه جهانی است.»
 
بنابراین از این پس دیگر شاهد جنگ و جدل سامسونگ و الجی بر سر اینکه کدام شرکت زودتر به یک تکنولوژی دست یافته نخواهیم بود و این می تواند یک خبر خوش باشد. اما (یک امای بزرگ) باید به نظاره نشست و دید که این رفع کدورت، منجر به تسخیر همه جانبه بازارهای جهانی توسط این دو خواهد شد یا خیر.
 
هیچ وقت برتری همه جانبه یک یا دو شرکت در یک بازار، خبر خوبی نیست زیرا رقابت را از میان بر می دارد و نگرانی های تازه ای به وجود می آورد. حالا به نظر می رسد کره ای ها، با چنین هدفی دست از درگیری داخلی برداشته اند، به خصوص که چینی ها در حال محکم کردن جای پای خود در زنجیره تولید و تامین قطعه هستند.

narenji

پاسخ دهید

1 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۱:۵۲

Great post.