تبلیغات

دانلود مجموعه آموزش مکالمه انگلیسی  Let’s Talk in English

دانلود مجموعه آموزش مکالمه انگلیسی Let’s Talk in English

lets talk in english دانلود مجموعه آموزش مکالمه انگلیسی Let’s Talk in English

سری آموزش زبان انگلیسی Let’s Talk in English  برای اولین بار در سال ۱۹۸۱ نشان داده شد . و به عنوان پرفروش ترین آموزش زبان در تایوان شناخته شد به طوری که جوایز متعددی هم برنده شد . این آموزش زبان فوق العاده در سطح متوسط و بیشتر در کلاس های آموزش زبان استفاده میشود و تمامی نیازهای شما برای مکالمه به زبان انگلیسی در این مجموعه تصویری آموزش زبان با بیش از 30 ساعت آموزش تصویری انگلیسی , پوشش داده شده است . این مجموعه دارای فرهنگ لغت عملی است که برای مهارت گفتگو بسیار مفید بوده واستفاده از آن به بهبود مهارتهای اصلی “گوش کردن ، صحبت کردن ، خواندن و نوشتن ” کمک شایان میکند .قبلا این مجموعه در سایت بصورت دانلود غیرمستقیم قرارداده شده بود و موردتوجه علاقمندان زبان انگلیسی واقع شد , حال امکان آن فراهم شد تا مجموعه کامل Let’s Talk in English را که بصورت اورجینال شامل 10 دیویدی و در اینجا با حجم 17 گیگابایت می باشد را با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قراردهیم .

Let’s Talk in English, first showed in 1981, and Studio Classroom rank number one and two as the best-selling English teaching aids in Taiwan. Let’s Talk in English, the best domestic English conversation stuff, has earned the IBC Good Programs Award. It provides practical vocabulary and conversation skills to help you learn to speak English well by using useful vocabulary.

Let’s Talk in English is sure to improve your listening, speaking, reading and writing abilities!

Content: Shopping, traffic, travel, office conversation, leisure, life at home, making friends and American culture and so on.

دانلود مجموعه آموزش مکالمه انگلیسی  Let’s Talk in English

ما کل مجموعه را به 286 قسمت تقسیم کردیم که هر بخش شامل 10 قسمت (بخش آخر 8 قسمت) است که می توانید بصورت جداگانه دانلود و استفاده کنید.

 

Password :  www.kardoonline.com

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...