تبلیغات

مجله انگلیسی من | نسخه ۳

مجله انگلیسی من | نسخه ۳

پوستر نسخه سوم مجله انگلیسی من

سومین نسخه از مجله انگلیسی من  منتشر شد. لازم به ذکر است در این نسخه مطالبی با مضمون کریسمس و سال نو میلادی به زبان انگلیسی و به همراه ترجمه آن ها قرار داده شده است. همان طور که می دانیم هدف مجله انگلیسی من آموزش زبان انگلیسی به صورت اصولی است و در هر نسخه در تلاش هستیم تا با اضافه کردن مطالب مفید،کیفیت این مجله را بهبود ببخشیم. یکی از قسمت های جدید در این نسخه Phrasal Verb است که به همراه ترجمه و مثال های فارسی و انگلیسی قرار داده شده است و یکی از بخش های مهم در یادگیری زبان انگلیسی می باشد.

دومین بخش جدیدی که در این نسخه از مجله اضافه شده، Round the world (دور دنیا) است که در هر نسخه توضیح مختصر و مفید انگلیسی به همراه ترجمه درباره ی شهری از جهان خواهیم داد.

در بخش گرامر (سطح مبتدی و پایه ای) ، به آموزش جامع و کامل افعال to be به همراه مثال های انگلیسی و توضیحات فارسی پرداخته ایم . در بخش اختصارات ، سیزده کلمه پرکاربرد با فرم کامل و معنی آن ها قرار داده شده است . در بخش ستایش به حمد پروردگار به مناسبت میلاد حضرت مسیح  پرداختیم . یکی دیگر از بخش های این مجله داستان کوتاه انگلیسی به همراه ترجمه است که به کمک روش جدیدی که این داستان دارد، می توانید دایره ی لغات انگلیسی خود را بهبود ببخشید . ضرب المثل های انگلیسی به همراه معادل آن ها به زبان فارسی و ترجمه تحت الفظی آن ها به زبان انگلیسی یکی دیگر از بخش های پربار و مهم مجله می باشد . در بخش تفاوت ها به کاربرد مختلف کلماتی که داری معنی یکسان ولی کاربرد های متفاوت دارند ، می پردازیم  . بخش اس ام اس انگلیسی که یکی از بخش های پرطرفدار مجله انگلیسی من می باشد . در نهایت امیدواریم از تلاش های یک ماهه ی گروه آموزش الکترونیکی بخش آموزش زبان لذت ببرید.

فرمت فایل : PDF

تعداد صفحات : ۲۲

ارائه دهنده : آموزش الکترونیکی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
برای دانلود کلیک کنید

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...