تبلیغات

آموزش انگلیسی عامیانه The Slangman Guide to Street Speak 2

آموزش انگلیسی عامیانه The Slangman Guide to Street Speak 2

Street Speak 2 آموزش انگلیسی عامیانه The Slangman Guide to Street Speak 2

دانلود سطح 2 از مجموعه آموزش مکالمه عامیانه , رایج و کوچه بازاری آمریکاییها

این مجموعه  به افراد امکان می‌دهد تا همان زبان انگلیسی‌ای را یاد بگیرند که مردم کوچه و خیابان با آن حرف می‌زنند؛ زبانی که در مدارس آن را تدریس نمی‌کنند.

این کتاب به افراد امکان می‌دهد تا همان زبان انگلیسی‌ را یاد بگیرند که مردم کوچه و بازار با آن حرف می‌زنند؛ زبانی که در مدارس آن را تدریس نمی‌کنند.می توانید بشنوید انگلیسی زبانهای بومی چگونه حرف می زنند چون امریکایی ها در مکالمات روزمره کلمات  را کوتاه کرده و در  هم می آمیزند .فهم این مکالمات عامیانه بیش از اندازه سخت است اما این مجموعه می تواند کمک شما باشد .

شما نیاز دارید تلفظ درست انگلیسی را بدونید و سرعت مکالمه به این زبان  را بیشتر نمایید.

سی دی های صوتی این کتاب حاوی دیالوگ های واقعی بوده با تلفظ روان کسانی که انگلیسی زبان مادریشان است و اگر می خواهید بهنگام مکالمه با آمریکاییها احساس راحتی کرده و بدور از استرس به صحبت کردن با آنها بپردازید حتما به صداها گوش دهید .

این مجموعه توسط یک انگلیسی زبان و یک متخصص در زبان عامیانه انگلیسی David Btuke تهیه و تدوین شده است و این دلیل عمده محبوبیت این مجموعه ها در بین اغلب زبان آموزان است .این نویسنده بیش از 24 کتاب در این زمینه به رسته تحریر در اورده است.

کیفیت کتاب : عالی

دانلود کتاب                                                                                      Password   :   www.kardoonline.com

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...