تبلیغات

دانلود کتاب زبان شناسی برای مبتدیان Linguistics for Dummies

دانلود کتاب زبان شناسی برای مبتدیان Linguistics for Dummies

در این مطلب کتاب زبان شناسی برای مبتدیان (Linguistics for Dummies) را خدمت شما زبان آموزان گرامی و علاقمندان به رشته زبان شناسی و نیز دانشجویان و اساتید این رشته تقدیم می کنیم. همانطور که می دانیم، رشته زبانشناسی در کارشناسی ارشد یکی از رشته های مجموعه زبان ها می باشد. محصلان این رشته اغلب در دوره کارشناسی شان، گرایش های سه گانه رشته زبان انگلیسی را به دلیل نبود این رشته در مقطع کارشناسی گذرانده اند. البته دانشجویان ارشد زبان شناسی حوزه مطالعه شان صرفا زبان انگلیسی نیست و سایر زبان ها را نیز مانند زبان فارسی، عربی و غیره مورد مطالعه قرار می دهند. اصولا علم زبان شناسی علم مطالعه ریشه زبان ها و عناصر تشکیل دهنده و تاریخچه آنهاست. در ادامه بیشتر با علم زبان شناسی و نیز کتاب Linguistics for Dummies آشنا می شویم.

کتاب های انتشارات For Dummies به دلیل نثر روان و ساده شان در سطح جهان بسیار محبوب و مشهور هستند. این انتشارات تقریبا در همه زمینه ها کتاب برای عرضه دارد، از علوم رایانه گرفته تا مکانیک و برق و زبان شناسی. توصیه ما بر این است که مبتدیان و دانشجویان ترم اول و کسانی که به دنبال یادگیری علم زبانشناسی به صورت پایه ای و با زبانی ساده هستند کتاب فوق را تهیه و مطالعه نمایند.

 

English Description:

The fascinating, fun, and friendly way to understand the science behind human language
Linguistics is the scientific study of human language. Linguistics students study how languages are constructed, how they function, how they affect society, and how humans learn language. From understanding other languages to teaching computers to communicate, linguistics plays a vital role in society. Linguistics For Dummies tracks to a typical college-level introductory linguistics course and arms you with the confidence, knowledge, and know-how to score your highest.

Understand the science behind human language
Grasp how language is constructed
Score your highest in college-level linguistics
If you're enrolled in an introductory linguistics course or simply have a love of human language, Linguistics For Dummies is your one-stop resource for unlocking the science of the spoken word.

 

هم اکنون امکان دانلود این کتاب ارزشمند از زبان پژوه برای شما علاقمندان به علم زبان شناسی فراهم است.

 

دانلود  دانلود کتاب زبان شناسی برای مبتدیان Linguistics for Dummies

  • حجم: 5 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • ناشر: For Dummies
  • نویسنده: -
  • منبع: زبان پژوه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...