تبلیغات

دانلود کتاب 1100 لغت انگلیسی - 1100 Words You Need to Know 5th Edition

دانلود کتاب 1100 لغت انگلیسی - 1100 Words You Need to Know 5th Edition

دانلود کتاب 1100 لغت انگلیسی - 1100 Words You Need to Know 5th Edition

X

در این مطلب کتاب 1100 لغت پرکاربرد انگلیسی را با نام 1100 Words You Need to Know خدمت شما زبان آموزان گرامی معرفی می کنیم. این کتاب یکی از مشهورترین و رایج ترین کتاب های یادگیری لغات زبان انگلیسی در میان زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته است. اکثر زبان آموزان پس از کتاب مشهور 504 لغت ضروری انگلیسی به مطالعه کتاب 1100 واژه می پردازند. این کتاب به معرفی لغات پرکاربرد و البته اندکی دشوار در زبان انگلیسی می پردازد. در ادامه مطلب بیشتر به معرفی این کتاب ارزشمند خواهیم پرداخت.

کتاب 1100 لغت انگلیسی که در ایران نیز ترجمه آن را از مترجمان و انتشاراتی های مختلف شاهد هستیم، یکی از بهترین کتاب های آموزش لغات پرکاربرد و البته اندکی دشوار زبان انگلیسی است. این کتاب اکیدا به زبان آموزانی که قصد ادامه تحصیل به خصوص در رشته زبان انگلیسی را دارند توصیه می گردد. البته سایر داوطلبان آزمون های بین المللی همچون آیلتس و تافل نیز نیاز مبرمی به مرور لغات و یادگیری این کتاب دارند.

از جمله ویژگی های بارز این کتاب که آن را از دیگر کتاب های مشابه متمایز می کند، دسته بندی لغات به صورت هفتگی است. به این معنی که زبان آموز با یک برنامه هفتگی که توسط کتاب ریخته شده، به یادگیری لغات می پردازد. لغات این کتاب در قالب متن های اغلب یک پاراگرافی آموزش داده می شوند. تجربه نشان داده که یادگیری لغات درون متن بسیار موثر تر از یادگیری صرف به صورت حفظی است.

از دیگر مزیت های این کتاب می توان به آوردن اصطلاحات رایج انگلیسی در متن درس ها اشاره کرد. به این صورت که پس از مرور لغات، زبان آموز یک اصطلاح (Idiom) از زبان انگلیسی را نیز فرا می گیرد.

در این مطلب نسخه پنجم این کتاب ارزشمند را خدمت شما دوستان زبان آموز آماده کرده ایم که تقدیم حضورتان می کنیم. امیدواریم مورد توجه اساتید و زبان پژوهان گرامی قرار گرفته باشد.

 

Updated to meet the needs of students preparing for the latest versions of the Sat and Act college entrance tests, the new edition of this helpful, longtime best-selling book features word lists with definitions, analogy exercises, word games, and words-in-context exercises. A special feature is the authors' Panorama of Words, in which each of the book's 1110 words is presented in a sentence from a well-known novel, play, poem, or other literary source. A new "Bonus Materials" section commemorates this book's 40th Anniversary as a leader in vocabulary building and test preparation.

 

دانلود  دانلود کتاب 1100 لغت پرکاربرد زبان انگلیسی 1100 Words You Need to Know
  • دانلود کتاب 1100 لغت پرکاربرد انگلیسی
  • حجم: 15 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • تعداد صفخات: 408 صفحه
  • نویسندگان: ماری برومبرگ و ملوین گردون
  • ناشر: Barron
  • منبع: زبان پژوه

     

  • توجه: جهت دریافت لغات 1100 به صورت پیامکی به بخش آموزش زبان پیامکی زبان پژوه مراجعه نمایید.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...