تبلیغات

آموزش انگلیسی برای صنعت توریسم Oxford English for Careers Tourism 3

آموزش انگلیسی برای صنعت توریسم Oxford English for Careers Tourism 3

OXFORD TOURISM 3 آموزش انگلیسی برای صنعت توریسم Oxford English for Careers Tourism 3

در ادامه مجموعه های تخصصی زبان انگلیسی برای حوزه های مختلف شغلی در این پست اخرین سطح از مجموعه سه سطحی Oxford English for Careers Tourism را برای شما قرارداده ایم .این مجموعه که برای سطح پیش متوسطه تا بالای متوسطه دانش زبان انگلیسی مناسب می باشد برای افرادی که در صنعت توریسم و گردشگری فعال هستند و یا دانشجو یا کارآموز این رشته کاری هستند می تواند بسیار سودمند وافع شود .در این مجموعه بر روی ارتقای مهارتهای زبان انگلیسی و تقویت دانش لغات تخصصی این حوزه تمرکز شده است و زمینه کاربرد صحیح زبان انگلیسی در محیطهای کاری را فراهم می سازد .اگر به ارتباطات موثر و موفق در حوزه توریسم و گردشگری چه با همکاران و چه با مشتریان نیازمند هستید این مجموعه می تواند انتخاب ایده آلی باشد .صنعت توریسم در این مجموعه به سه بخش تدارکات , مواجهه و مدیریت تقسیم شده است . دو سطح دیگراین مجموعه که پیشتر در سایت قرارداده شده است را میتوانید از اینجا دانلود کنید.

 

Tourism is ideal for pre-work students, studying at pre-intermediate to upper-intermediate levels, who will need to use English in work situations.

Tourism is divided into three levels: Provision, Encounters, and Management. Each of these levels develops the vocabulary, language, and skills that students will need to communicate effectively with customers and colleagues, whether working in an administrative or managerial role.

 

دانلود آموزش انگلیسی برای صنعت توریسم Oxford English for Careers Tourism 3

 

Download 30 MB

Password: www.kardoonline.com

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...