تبلیغات

اپلیکیشن اندروید عبارات پرکاربرد مکالمه کاد عبارات تکمیلی

اپلیکیشن اندروید عبارات پرکاربرد مکالمه کاد عبارات تکمیلی

Kad Phrases Extra اپلیکیشن اندروید عبارات پرکاربرد مکالمه کاد عبارات تکمیلی

اپلیکیشن اندروید عبارات پرکاربرد مکالمه کاد عبارات تکمیلی، کاری ازگروه کاردوآنلاین

سطح نهایی از این اپلیکیشن (عبارات تکمیلی) شامل 200 عبارت پرکاربرد مکالمه انگلیسی برای موقعیت های مختلف می باشد که بهمراه ترجمه فارسی و مثال و تلفظ ارائه شده اند. سعی ما بر این بوده که اپلیکیشنی بسازیم که محتوی متفاوتی نسبت به اپ های موجود در بازار اندروید داشته باشند و عباراتی آموزش داده شده است که بسیار پرکاربرد بوده و درصد کمی از آنها را در اپ های دیگر می توان یافت.  اعتقاد ما به محتوی و ارزش آموزشی یک اپ است  و سعی شده در این اپ هم رعایت شود . برای حمایت از ما این اپ را دانلود کرده و به ان امتیاز بدهید تا دلگرمی باشد برای ما جهت ساخت اپهای دیگر در زمینه آموزش انگلیسی با نوشته ,  صدا و تصویر که به حتم از کار کردن با انها لذت خواهید برد.جهت دانلود اپ به ادامه مطلب بروید.

اپلیکیشن اندروید عبارات پرکاربرد مکالمه کاد – عبارات تکمیلی، کاری ازگروه کاردوآنلاین بعنوان سومین اپلیکیشن آموزش انگلیسی اندروید ساخت ما

دانلود از بازار :

http://cafebazaar.ir/app/KADExtraPhrases.KADExtraPhrases/?l=fa

یا فقط “کاد” و یا ” کاردوآنلاین” را جستجو کنید

دوستانی که خارج از ایران ساکن هستند باید بدانند که بازار چیزی شبیه پلی ستور گوگل البته مخصوص ایرانیان است و شما برای دانلود از آن باید خود اپ بازار را داشته باشید که از زیر قابل دریافت است

http://cafebazaar.ir/install

پاسخ دهید

2 نظر

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۳:۵۱:۴۶

What i do not understood is if truth be told how you are no longer really a lot more neatly-preferred than you might be now. You are very intelligent. You realize therefore considerably on the subject of this matter, made me individually believe it from numerous various angles. Its like men and women are not fascinated until it is one thing to do with Woman gaga! Your own stuffs nice. At all times handle it up!

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۱:۵۳

Howdy! I could have sworn I've been to this website before but after checking through some of the post I realized it's new to me. Anyways, I'm definitely delighted I found it and I'll be bookmarking and checking back often!