تبلیغات

دانلود نرم افزار رزتا استون برای آندروید Rosetta Stone for Android

دانلود نرم افزار رزتا استون برای آندروید Rosetta Stone for Android



Learning Languages: Rosetta Stone نام نرم افزاری برای آموزش 24 زبان دنیا در سیستم عامل  آندروید است که با صورت کاملا تعاملی با تصاویر، متن و صوت به آموزش زبان های مختلف می پردازد. پیش از این نسخه های قابل نصب بر روی کامپیوتر نرم افزار رزتا استون در اختیار زبان آموزان قرار گرفته بود که در این پست نسخه آندروید این نرم افزار بر روی سایت بارگذاری گردیده است. این نرم‌افزار چندرسانه ای توسط شرکت رزتا استون آمریکا منتشرگردیده و به وسیله تصویر، صدا و متن و در عین حال بدون ترجمه، به آموزش کلمات و دستور زبان می پردازد. نرم افزار رزتا استون با داشتن ماهیت خودآموز خود مانند در اختیار داشتن یک معلم خصوصی است که با کمک او واژگان جدید و دستور زبان را کشف خواهید نمود و روش استفاده از مهارت های زبان جدید در مکالمات را می آموزید. اپلیکیشنی که در حال حاضر در اختیار زبان آموزان قرار گرفته، کرک شده است و برای استفاده از آن در ابتدای شروع تنها نیاز به ساخت یک اکانت رایگان است. لازم به ذکر است برای استفاده از نرم افزار و پیشروی درس به درس نیاز به اتصال به اینترنت خواهید داشت.

برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

دانلود رایگان نرم افزار آموزش زبان رزتا استون برای آندروید (موبایل)

Rosetta Stone for Android

دانلود دانلود نرم افزار رزتا استون برای آندروید Rosetta Stone for Android   (حجم: 23 مگابایت)


رمز رمز  عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


 راهنما: پس از دانلود فایل Rar، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده، فایل ها را Extract نمایید. (کلیک راست نموده و گزینه Extract Here را انتخاب کنید.)

پس از اکسترکت نمودن، فایل Rosetta Stone for Android.apk را به حافظه تلفن همراه خود منتقل نموده و سپس نصب کنید. برای اجرای نرم افزار در اولین بار نیاز به ساخت یک اکانت رایگان دارید که با وارد نمودن یک ایمیل و تعریف رمز عبور به راحتی قابل انجام خواهد بود. سپس زبان مورد نظر خود را از لیست انتخاب نموده و شروع به یادگیری آن خواهید نمود. 

نکته: برای استفاده از نرم افزار باید همواره به اینترنت پر سرعت متصل باشید، اگر خطای Reconecting دریافت می کنید مربوط به سرعت اینترنت شماست.

پاسخ دهید

1 نظر

shayeste  ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۱:۴۲

سلام . وبمستر گرامی سومین سایت کسب درامد ما را اندازی شد . شمارش عالی و نمایش پاپ اپ های باز شده و پرداخت منصفانه .به گروه سایتهای الکسا رنکینگ بپیوندید.ادرس زیر : www.sitepopup.ir