تبلیغات

افتتاح فروشگاه کتب چاپی زبان با نام زبان بوک ZabanBook.com

افتتاح فروشگاه کتب چاپی زبان با نام زبان بوک ZabanBook.com

افتتاح فروشگاه کتب چاپی زبان با نام زبان بوک

 

www.ZabanBook.com


اکنون بیش از سه سال است که از فعالیت گروه زبان ایرانیان می گذرد، همواره یکی از درخواست هایی که در طول این سه سال، زبان آموزان از وب سایت داشته اند، عرضه نسخه های چاپی برخی از کتاب هایی بوده است که بر روی سایت قرار می گرفت. گروه زبان ایرانیان در سال 94، قصد دارد یکی از جامع ترین فروشگاه های کتاب های چاپی زبان انگلیسی را راه اندازی نماید و در این عرصه هم اکنون گام اول را با ارائه بیش از 200 عنوان از منابع اساسی و پرفروش زبان انگلیسی برداشته است. پس از بررسی، تحقیق و انتخاب بهترین منابع چاپی آموزش زبان،  وب سایت زبان بوک  با آدرس ZabanBook.com، در سایه تلاش بسیار و همکاری بخش های مختلف گروه، طراحی و راه اندازی گردید. این وب سایت سعی دارد تا نسخه های چاپی کتب، فلش کارت ها، پوسترها و سایر مواردی که پیش از این بر روی وب سایت مرجع زبان ایرانیان قابل دسترس بودند را ارائه نماید. همچنین بسیاری از منابع دو زبانه فارسی انگلیسی نیز در این وب سایت گردآوری گردیده است.

در طراحی ساختار وب سایت، سعی شده تا حداکثر جامعیت لازم را داشته باشد به گونه ای که برای هر کتاب اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار زبان آموز قرار دهد. کتاب ها در دسته بندی های مشخصی قرار گرفته اند که برای هر کتاب اطلاعاتی نظیر توضیحات مختصر، جدول اطلاعات تفصیلی، تصویر پشت و روی کتاب، نمونه تصاویر داخل کتاب، نقد و بررسی، فایل PDF نمونه کتاب و ... در اختیار زبان آموز قرار گرفته است. امید است در سال جدید بتوانیم به جامعیت این وب سایت نیز بیافزاییم. برای مشاهده کتاب های چاپی می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.

 

www.ZabanBook.com
 

 

پاسخ دهید

1 نظر

sadegh  ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۰:۴۷

سلام تبریک میگم ..ایشالا این سایت جوری باشه که کسانی که دسترسی به منابع و کتابهای زبان ندارند از طریق این سایت نیارشون مرتفع بشه..

seyed.ehsan1424(smartenglish)  ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۹:۱۹

ممنون از نظر شما ... نتیجه تلاش چند ساله دوستان هست