تبلیغات

دانلود دیکشنری ضرب المثل های انگلیسی

دانلود دیکشنری ضرب المثل های انگلیسی

دانلود دیکشنری ضرب المثل های انگلیسی

یکی دیگر از دیکشنری هایی که به شما کاربران عزیز ارائه می کند دیکشنری ضرب المثل های انگلیسی از انتشارات آکسفورد با نام اصلی (Oxford Concise Dictionary of  Proverbs) است. این کتاب حاوی ضرب المثل های انگلیسی است که به صورت روزمره در میان مردم کشورهای انگلیسی زبان به کار برده می شود. دیکشنری حاضر به صورت Concise یا مختصر تهیه و تدوین شده تا بتوان سریعتر و آسانتر از آن بهره جست. هر چند که در این حالت اطلاعات کامل و جامعی ارایه نمی شود ولی برای اشخاصی که می خواهند در حد چند جمله در مورد ضرب المثل انگلیسی مورد نظرشان بدانند کافی به نظر می رسد.

تقریبا هر کسی حداقل یک ضرب‌المثل شنیده است و خیلی‌ها تعدادی بیش‌تر. ضرب‌المثل‌ها سابقه‌ی تدبیر و ذکاوت توده‌ی مردم است که نسل به نسل از طریق هنر، ادبیات و فرهنگ عامه در طی قرون دست به دست شده‌اند.

یکی از مهم‌ترین و شگفت‌انگیز‌ترین انواع هنر عوام، ضرب‌المثل‌ها هستند که طیف وسیعی از شنوندگان را به خود جلب می‌سازند. این راهنمای ضرب‌المثل‌های ملل به زبان انگلیسی برای زبان‌آموزان و خوانندگان عمومی تدوین شده است تا یک دید کلی نسبت به ضرب‌المثل‌ها در فرهنگ جهانی به دست آورند.

در این کتاب با کاربرد تعدادی از ضرب‌المثل‌ها در سخنرانی‌های سیاسی، ادبی و زندگی‌های روزمره نیز پی خواهید برد. برای دانلود این کتاب ارزشمند به ادامه ی مطلب بروید.

The Concise Oxford Dictionary of Proverbs

Proof of the principle, the more the merrier, this is an expanded edition of an ever-popular dictionary. Now reissued and updated, this invaluable work of reference provides the reader with over 1,000 of the best-known English proverbs from around the world. For this third edition the explanatory material has been expanded and new proverbs added including “Never say never,” “It takes one to know one,” “The devil is in the details,” and “If you want something done, ask a busy person.”

  • محتویات
    • فایل PDF کتاب The Concise Oxford Dictionary of Proverbs
Password: www.kardoonline.com Download 1MB

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۱۱:۳۵

I've learn a few good stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting. I surprise how so much effort you place to create this sort of great informative website.

foot pain gout  ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۲:۵۷:۴۴

Thanks for finally writing about >دانلود دیکشنری ضرب المثل های انگلیسی <Loved it!