تبلیغات

دانلود مجموعه Master Spoken English Special Edition Course

دانلود مجموعه Master Spoken English Special Edition Course

دانلود Master Spoken English Special Edition Course

در این قسمت مجموعه عظیم آموزش تلفظ کلمات و لغات انگلیسی Master Spoken English را خدمت شما زبان آموزان و دوست داران یادگیری تلفظ صحیح لغات و کلمات زبان انگلیسی تقدیم می نماییم. در این مجموعه ویدیویی به صورت کاملا تفصیلی با مثال ها و تدریس دبیر آواشناسی (Phonology) زبان انگلیسی به دانش آموزان و دانشجویان زبان آموزش داده می شود. این مجموعه به ویژه برای آن افرادی که خواهان از بین بردن لهجه خود و صحبت به مانند یک انگلیسی زبان در ادامه بیشتر یه این مجموعه پرداخته و توضیحات تفصیلی در مورد علم آواشناسی خواهیم داد. برای دانلود مجموعه ی بی نظیر از Master Spoken English Special Edition Course به ادامه ی مطلب بروید.

ابتدا اجازه دهید مختصری در مورد علم آواشناسی یا Phonology در زبان انگلیسی توضیحاتی ارایه نماییم. فنولوژی یا آواشناسی به علوم مرتبط با مطالعه دستگاه صوتی بدن انسان که به طور خلاصه عبارتند از دهان، دندان ها، لب ها، زبان، حنجره و … می پردازد. به عبارت ساده تر، در فنولوژی ما به مطالعه نحوه تولید اصوات توسط انسان پرداخته و از این رو به مطالعه ساختار اجزای تشکیل دهنده ی آن نیز می پردازیم.

در مجموعه آموزش تلفظ لغات و کلمات زبان انگلیسی Master Spoken English نیز به صورت عملی و کاربردی به توضیح، تشریح ساختار سیستم تولید اصوات در بدن انسان پرداخته و به آموزش نحوه تلفظ تک تک کلمات به صورت ویدیویی و با تدریس استاد در حضور دانشجویان پرداخته شده است.

این مجموعه بسیار مفید و کاربردی ویژه تمامی افرادی است که در تلفظ لغات زبان انگلیسی مشکل داشته و نحوه تغییر اجزای تشکیل دهنده دستگاه صوتی خود را با معیار های تلفظ واژگان در زبان انگلیسی نمی دانند. اجازه دهید با مثالی ساده تر موضوع را روشن کنیم. مثلا در زبان انگلیسی خیلی از واژه ها به صورت ابتدا به ساکن ادا می شوند. مثلا همین کلمه ” پراید ” را در نظر بگیرید. در فارسی پس از حرف ” پ ” صدای ” اِ ” می آوریم در صورتی که در انگلیسی بدون این صدا این واژه تلفظ می شود (/Peraid/ در فارسی و /Pride/ در انگلیسی).

همچنین مجموعه حاضر کمک شایانی به تغییر لهجه و تصحیح آن می نماید. به طوری که زبان آموز می تواند با تمرین مداوم نکاتی که در این مجموعه ویدیویی بر آنها تاکید شده لهجه زبان انگلیسی خود را پیدا کرده و تقریبا به صورت کامل مانند انگلیسی زبان ها صحبت کند.

  • محتویات
    • مجموعه Master Spoken English Special Edition Course به صورت کامل (فایل ویدئویی)

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...