تبلیغات

دانلود آموزش لغات انگلیسی Executive Vocabulary

دانلود آموزش لغات انگلیسی Executive Vocabulary

در قسمتمجموعه آموزش لغات و واژگان زبان انگلیسی Executive Vocabulary را به شما زبان آموزان عزیز وبسایت کاردوآنلاین تقدیم می نماییم. همانگونه که همه می دانیم، یادگیری لغات هر زبانی در مراحل اولیه یادگیری آن زبان قرار دارد. زبان انگلیسی نیز از این قاعده مستثنا نیست. هر زبان آموزی در مراحل اول یادگیری زبان انگلیسی خود و همچنین همواره در طول مطالعه‌ی آن، نیازمند یادگیری لغات تازه و به کارگیری آنهاست. مجموعه عظیم Executive Vocabulary دقیقا به همین منظور تهیه و تدوین گشته است. این مجموعه به صورت کاملا کاربردی به آموزش لغات زبان انگلیسی می پردازد. برای دانلود این مجموعه ی بی نظیر به ادامه ی مطلب بروید.

یکی از ضروریات یادگیری هر زبانی در ابتدا آشنایی و یادگیری لغات پرکاربرد آن است. اما در اینجا بحث شیوه یادگیری این لغات پیش می آید و این موضوع مطرح می شود که چه شیوه ای را برای به یاد سپاری موثر واژگان و به کار گیری آن باید در پیش گرفت. در طول سالیان متمادی که از تدریس زبان انگلیسی در مدارس و دانشگاهها می گذرد روش های مختلفی را مورد آزمایش قرار داده و به کار گرفته اند. از موثر ترین روشهای یادگیری لغات زبان انگلیسی می توان به یادگیری واژگان همزمان با مطالعه متن اشاره نمود.

مجموعه آموزشی Executive Vocabulary را به جرات می توان یکی از کاربردی ترین و بهترین نرم افزارهای یادگیری لغات زبان انگلیسی به صورت موثر و کارا قلمداد نمود.

  • محتویات
    • مجموعه کامل آموزش لغات Executive Vocabulary
Password: www.kardoonline.comDownload 275MB

پاسخ دهید

2 نظر

نیلوفر  ۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۹:۱۸

سلامی به شیرینی دلتون واقعا سایتتون عالیه top700.com

How do you stretch your Achilles?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۰:۲۶

Greate pieces. Keep writing such kind of information on your blog. Im really impressed by your blog. Hey there, You've performed a great job. I'll definitely digg it and in my opinion suggest to my friends. I am sure they will be benefited from this web site.