تبلیغات

دانلود مجموعه آموزشی Agriculture Career Paths

دانلود مجموعه آموزشی Agriculture Career Paths

در این پست مجموعه آموزش زبان تخصصی کشاورزی را با نام اصلی Career Paths English Agriculture به علاقمندان یادگیری زبان انگلیسی و به خصوص دانشجویان و اساتید رشته کشاورزی معرفی می نماییم. این مجموعه به بررسی لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی رشته کشاورزی می پردازد. این مجموعه حاوی کتاب دانش آموز (Student’s Book)، کتاب روش تدریس (Teacher’s Book) و دو عدد سی دی صوتی (Audio CD) می باشد. امروزه لزوم یادگیری زبان انگلیسی بر هیچ کس پوشیده نیست. زبان انگلیسی به عنوان زبان علمی و تخصصی جهان نقش به سزایی در آموزش علوم و فنون جهان دارد. در دنیای امروز کسی که زبان انگلیسی نداند به یقین در بسیاری از عرصه ها از علوم روز جهان بی بهره مانده و درست به مانند فرد بی سوادی است که توان خواندن و نوشتن ندارد.

امروز به معرفی زبان تخصصی رشته کشاورزی برای تمامی دانشجویان، استادان و علاقمندان به این رشته استراتژیک در کشور می پردازیم. همه می دانیم که کشاورزی پایه تامین منابع غذایی کشور است و به روز بودن و داشتن عملکرد علمی در این حوزه می تواند به رشد و توسعه‌ی هر چه بیشتر کمی و کیفی محصولات کشاورزی و در نتیجه شکوفایی بخشی از اقتصاد کشور گردد. این امر نیز به جز مطالعه و داشتن اطلاعات علمی در حوزه کشاورزی به زبان انگلیسی امکان پذیر نمی باشد.

مجموعه Career Paths English: Agrictultre یکی از بهترین منابع برای یادگیری و تدریس زبان تخصصی رشته کشاورزی است. این مجموعه می تواند سرآغازی باشد بر یادگیری زبان تخصصی این رشته و در نتیجه مطالعه‌ی کتاب های تخصصی این رشته به دست دانشجویان این رشته که در این صورت توانسته به هدف اصلی خود برسد.

Agriculture Career Paths

Career Paths English: Agriculture is a new educational source for agriculture professionals who want to improve their English communication in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers step-by-step instruction that immerses students in the four key language components: reading, listening, speaking and writing.

  • محتویات
    • فایل PDF کتاب Agriculture Career Paths

پاسخ دهید

1 نظر

How we can increase our height?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۶:۱۵

I like it whenever people come together and share ideas. Great site, continue the good work!