تبلیغات

دانلود کتاب های آزمون اف سی ای / FCE Gold Plus

دانلود کتاب های آزمون اف سی ای / FCE Gold Plus

 

مجموعه ای کارآمد برای آمادگی آزمون FCE دانشگاه کمبریج است که از سوی انتشارات لانگمن منتشر گردیده است. این سری از کتاب ها که در سال 2008 منتشر شده است، در قالب موضوعات متنوع و مرتبط با این آزمون، زبان آموز را تا حد امکان با نوع سوالات آشنا می سازد. FCE Gold شامل 14 درس می باشد که هر درس دربردارنده هفت بخش گرامر، واژگان، خواندن، نوشتن، استفاده از زبان، مهارت شنیداری و گفتاری خواهد بود. در این پست تمامی کتاب های مورد نیاز از جمله دانش آموز به همراه فایل های صوتی، کتاب تمرین به همراه فایل های صوتی و پاسخ، کتاب معلم و نرم افزار تست و تمرین در اختیار زبان آموز قرار گرفته است.

FCE مخفف عبارت (First Certificate in English)، آزمونی در سطح فوق متوسط برای افرادی است که می خواهند انگلیسی را در محیط کار و یا در محیطی آموزشی بکار برند. FCE مدرکی معتبر برای دانشگاه ها، کالج ها و کارفرمایان در سراسر جهان است، این آزمون شامل پنج بخش می شود که عبارتند از: گفت و شنود، درک مطلب، نگارش و کاربرد زبان.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

دانلود رایگان کتاب های آزمون FCEFCE Gold Plus

 

دانلود دانلود فایل PDF کتاب FCE Gold Plus - Course Book

دانلود دانلود فایل های صوتی کتاب FCE Gold Plus - Course Book

 

دانلود دانلود فایل PDF کتاب FCE Gold Plus - Exam Miximiser

دانلود دانلود فایل های صوتی کتاب FCE Gold Plus - Exam Miximiser

 

دانلود دانلود فایل PDF کتاب FCE Gold Plus - Teachers Book

 

دانلود دانلود نرم افزار FCE Gold Plus - CD-ROM


پاسخ دهید

1 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۸:۱۵

Pretty great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to mention that I've truly loved surfing around your blog posts. In any case I will be subscribing on your rss feed and I'm hoping you write again soon!