تبلیغات

دانلود کتاب اصطلاحات حوزه نفت / English for Oil Industry

دانلود کتاب اصطلاحات حوزه نفت / English for Oil Industry

در این مطلب به کتاب اصطلاحات زبان انگلیسی تخصصی حوزه صنعت نفت می پردازیم. این بسته آموزش زبان، برای آندسته از زبان آموزانی تهیه و تدوین شده که شاغل وزارت نفت و یا دانشجوی رشته نفت و صنایع وابسته می باشند. در این مجموعه عظیم که همراه با فایل های صوتی، کتاب PDF و نیز کتاب تمرین و تدریس (Teacher’s Book) ارایه شده، به بررسی لغات و اصطلاحات رایج و کاربردی در حوزه صنعت نفت می پردازد. در ادامه به بررسی بیشتر این مجموعه می پردازیم.
همانگونه که مستحضرید امروزه یادگیری زبان انگلیسی به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. به طوری که بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران بخش های خصوصی و دولتی به دنبال منابع تخصصی حوزه کاری خود هستند. همانگونه که قبلا نیز در زبان کاردوآنلاین اشاره کردیم، سعی ما در بالابردن سطح دانش عمومی و تخصصی زبان انگلیسی در بین تمامی اقشار جامعه بوده و بدین منظور بسته های آموزشی و منابع ارزشمندی را در سایت برای حوزه های تخصصی و عمومی منتشر می نماییم.

در این مطلب نیز به معرفی زبان تخصصی صنعت نفت برای فعالان حوزه نفت و گاز و نیز مدیران نفتی و محصلان رشته نفت و رشته های مرتبط پرداخته ایم. در این بسته که مفصلا برای این رشته تدوین شده و در امروز جلد یک آن در سایت قرار داده شده، به صورت کامل و دقیق به بیان اصطلاحات کاربردی، مکالمات رایج با این اصطلاحات و واژگان این حوزه از صنعت می پردازد.

لینک دانلود:

 

پاسخ دهید

1 نظر

What makes you grow taller during puberty?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۱:۳۸

Hey There. I found your blog using msn. This is a really well written article. I will make sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I will definitely return.