تبلیغات

دانلود نرم افزار نوشتن رزومه Resume Maker Pro

دانلود نرم افزار نوشتن رزومه Resume Maker Pro

دانلود نرم افزار نوشتن رزومه Resume Maker Pro

با یک پست دیگر در خدمت شما هستیم. نرم افزار ساخت و نگارش رزومه Resume Maker Professional یکی از بهترین نرم افزارها برای نوشتن رزومه های بسیار حرفه ای و کارآمد است. این نرم افزار بسیار سریع و آسان بوده و با یک فرآیند گام به گام و آسان به شما این امکان را می دهد از میان ۱۳۰۰۰ شغل، ۱۵۰۰۰۰ عبارات توصیه شده و بیش از ۱۰۰۰ نمونه رزومه از پیش آماده، یک رزومه بی نظیر برای شغل مورد نظر خود فراهم کنید. برای دانلود این نرم افزار به ادامه ی مطلب بروید.

نگارش رزومه کار ساده ای نیست. منظور از این جمله این نیست که کسی نتواند رزومه بنویسد بلکه رزومه نویسی حرفه ای کار هر کسی نیست. نگارش رزومه برای خود اصول و قواعدی دارد. این اصول و قواعد نیز بسته به نوع رزومه و شغلی که قرار است رزومه برای آن به نگارش درآید تفاوت دارد. برگه رزومه را می توان یکی از حساس ترین اوراقی دانست که هر فرد جویای کاری در طول دوران جستجویش حداقل یکبار به آن برخورد کرده و نیاز به نگارش آن را در خود احساس کرده است. از جمله این افراد، می توان به هموطنان جویای کارمان در خارج از کشور اشاره کرد. روزانه افراد زیادی از قشرهای مختلفی همچون داوطلبین دانشگاه، استادان رشته های گوناگون، افراد زبده و متخصص که قصد ادامه تحصیل یا کار در خارج از کشور دارند، نیازمند نگارش رزومه های انگلیسی بسیار حرفه ای و کارآمد هستند.

رزومه باید به گونه ای تنظیم گردد که کارفرما در نگاه نخست و در همان دقیقه اول توانایی بررسی رزومه را به صورت مفید و مختصر داشته و آن را در لیست رزومه هایی قرار دهد که شانس تصاحب آن شغل را دارند. به همین منظور باید اصولی مدنظر واقع شوند تا رزومه هم به شکلی جذاب تنظیم شده و هم اینکه نگارنده را به مقصود خود که اشتغال در شغل درخواستی اش باشد، برساند.

Resume Maker Pro دقیقا همان نرم افزاری است که بسیار از افراد فوق الذکر را از دردسر های نگارش یک رزومه حرفه ای و جذاب می رهاند. به کمک این نرم افزار ساده و بسیار کاربردی، کاربر به صورت گام به گام و بصری با مراحل تنظیم رزومه آشنا شده و رزومه خود را آماده می سازد. ضمن اینکه در خلال این مراحل استاد راهنمایی هم در کنار کاربران حضور دارد و به زبان انگلیسی توضیحات هر بخش از برنامه را به صورت بسیار واضح و شفاف ارایه می دهد. امیدوارم با ارایه این نرم افزار گره از کار بسیاری از افراد جویای کار گشوده گردد. هم اکنون امکان دانلود این نرم افزار کاربردی برای شما عزیزان  است.

محتویات

  • نرم افزار نوشتن رزومه Resume Maker Pro
Password: www.kardoonline.com Download 136MB

پاسخ دهید

4 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۸:۰۹

It's an amazing paragraph for all the online people; they will take advantage from it I am sure.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۳:۳۲

Hello to every body, it's my first pay a visit of this webpage; this blog includes awesome and really fine information in support of readers.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۶:۰۴

Very shortly this site will be famous among all blogging viewers, due to it's nice content

Bradly  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۲:۵۱

You could definitely see your enthusiasm in the work you write. The arena hopes for more passionate writers such as you who aren't afraid to say how they believe. Always follow your heart.