تبلیغات

دانلود کتاب داستان The Black Cat – Reading and Training

دانلود کتاب داستان The Black Cat – Reading and Training

مجموعه کتاب داستان های سطح بندی شده The Black Cat – Reading and Training، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب 6 سطح کامل آموزشی می باشد، که باعث تقویت مهارت ریدینگ و لیسنینگ (Reading and Listening) زبان انگلیسی نیز می شود. از آنجایی که این مجموعه دارای سطح های مختلف و متنوع می باشد، برای تمامی سطوح (نوجوانان و بزرگسالان) نیز مناسب می باشد. هدف و انگیزه از ساخت مجموعه فوق، این بوده است که زبان آموزان در هر سن و سطحی که هستند، به زبان انگلیسی از طریق داستان علاقه مند گردند. زیرا از طریق داستان، بهتر می توان لغات و طرز استفاده از آنها را در جمله را فراگرفت.

این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 می باشد، که علاوه بر فایل های خود مجموعه، دارای فایل صوتی اضافه نیز می باشد. اگر می خواهید مهارت شنیداری خود را تقویت کنید، همراه با فایل های صوتی مجموعه، فایل های صوتی اضافه را نیز گوش دهید. مجموعه فوق علاوه بر کتاب داستان ها و فایل صوتی آنها، دارای Work Book و فایل PDF جداگانه ای برای آزمون و تست زنی این مجموعه می باشد. همچنین تمام تمرینات و آزمون ها دارای پاسخ می باشند. این مجموعه را می توان یکی از کامل ترین کتاب داستان های سطح بندی شده برای تقویت مهارت Reading و Listening به زبان آموزان عزیز معرفی کرد. داستان های این مجموعه، از داستان های معروف و جذاب می باشد که باعث جذابیت و علاقه مند شدن زبان آموز به مجموعه می شود. فایل پی دی اف مجموعه، دارای تصاویر با کیفیت بالا می باشد که این خود، یکی از ویژگی های مجموعه محسوب می شود.

داستان های این مجموعه را همراه با فایل صوتی مطالعه کنید، زیرا باعث می شود که نحوه تلفظ صحیح کلمات از همان ابتدا در ذهن شما باقی بماند. در واقع علاوه بر تمرین تلفظ لغات، همزمان لغات زیادی فراگرفته و مهارت شنیداری خود را تقویت کرده اید. در واقع با یک تیر، چند نشان زده اید. یکی از ویژگی های انتخاب کتاب داستان برای یادگیری زبان انگلیسی این است که، چون هدف اکثر زبان آموزان یادگیری و تقویت مهارت مکالمه است، داستان هم از جملات متنوعی برای ارائه یک داستان خوب استفاده می کند. بنابراین برای تقویت مهارت مکالمه، با استفاده از نحوه قرار گیری کلمات در کنار یکدیگر و تشکیل یک جمله صحیح، بهتر است از کتاب داستان های سطح بندی شده استفاده کنیم. این مجموعه انتشارات Black Cat می باشد. 

The READING & TRAINING series consists of beautifully illustrated graded readers, aimed at teenagers and adults. The majority of the books are adapted classics, but there are also some original stories – especially at lower levels – and the occasional nonfiction reader. The readers are graded into six levels according to internationally recognised criteria for structural grading

Features:
_ introduction about the author and his/her times
_ wide variety of motivating activities
_ activities in the style of the Cambridge ESOL and Trinity exams
_ fascinating cross-curricular dossiers, which explore the historical and cultural background of the text
_ a recording on CD of the text in British or American English, with extra listening activities
_ extensive vocabulary footnotes
_ exit tests
_ guided Internet projects

 

 

دانلود

 

 

 

 

 

 

 

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش زبان انگلیسی در خانه

داستان جالب انگلیسی

داستان انگلیسی در سطح متوسط

داستان های کوتاه انگلیسی به همراه فایل صوتی

کتاب داستان انگلیسی سطح بندی

کتاب داستان ساده به زبان انگلیسی

پاسخ دهید

4 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۱:۵۳

I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back in the future. All the best

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۱:۵۳

It's a pity you don't have a donate button! I'd definitely donate to this outstanding blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to brand new updates and will share this blog with my Facebook group. Chat soon!

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۰:۴۴:۵۶

Because the admin of this website is working, no uncertainty very quickly it will be renowned, due to its quality contents.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۲:۱۰

I got this web site from my friend who told me regarding this site and at the moment this time I am browsing this web site and reading very informative articles at this time.