تبلیغات

دانلود دیکشنری زبان انگلیسی The Express Picture Dictionary

دانلود دیکشنری زبان انگلیسی The Express Picture Dictionary

آموزش کلمات انگلیسی همراه با لهجه بریتیش

مجموعه The Express Picture Dictionary، یکی از دیکشنری های تصویری خوب زبان انگلیسی می باشد که لغات را همراه با تصاویر زیبا و جذاب به شما زبان آموزان عزیز آموزش می دهد. این مجموعه برای کودکان، افراد مبتدی و نوآموز در آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای Student Book – Work Book – Teacher's Activity Book می باشد که همه این کتاب ها دارای فایل های صوتی می باشند. مجموعه فوق، علاوه بر فایل PDF و MP3، دارای فایل نرم افزار نیز می باشد. فایل نرم افزار قابلیت اینتراکتیو را به زبان آموزان عزیز فراهم کرده است، که با استفاده از آن بتوانند به صورت تفریح و سرگرمی زبان انگلیسی را بیاموزند. این مجموعه دارای بیش از 1500 لغت می باشد. این مجموعه دارای 12 درس می باشد که موضوعات این دروس، همگی به نوعی در زندگی ما کاربرد دارند.

 

لازمه ی یادگیری هر زبانی، همیشه یادگیری لغات و واژگان آن زبان می باشد. اگر کودکی بخواهد زبان مادری اش را فرابگیرد، والدین آن کودک به طور خودکار، ابتدا لغات و کلمات ساده را به او می آموزند و بعد به تدریج با دیگر قسمت های زبان او را آشنا می کنند. یادگیری زبان دوم هم به همین صورت می باشد و برای کودکان و بزرگسالان هیچ تفاوتی ندارد. شما باید تعدادی از لغات و واژگان زبان انگلیسی را بیاموزید و بعد با گرامر و دیگر بخش های زبان انگلیسی آشنا شوید. این دیکشنری به دلیل داشتن تصاویر جذاب و گیرا که همراه با لغات مربوط به خودشان می باشند، بسیاری از زبان آموزان را به خود جذب و علاقه مند کرده است.

این مجموعه سعی داشته که به صورت های مختلف (اینتراکتیو، صوتی و کتاب الکترونیکی) لغات انگلیسی را به نوآموزان و زبان آموزان عزیز آموزش دهد. علاوه بر آموزش، این مجموعه دارای تمرینات بسیار مفیدی می باشد که با انجام دادن و تکرار آنها، می توانید دایره لغات خود را افزایش دهید. تمامی لغات و واژگان موجود در این مجموعه، لغات به روز و پرکاربردی هستند که با تمرین و تکرار آنها می توانید دایره لغات خود را تقویت کرده و به بالاترین سطح ممکن برسانید. فعالیت هایی که در این مجموعه باعث آموزش به زبان آموزان می شود، به قدری سرگرم کننده و جذاب می باشد که زبان آموزان هیچگاه احساس خستگی نمی کنند. این مجموعه دارای لهجه بریتیش (British) می باشد.

The Express Picture Dictionary for Young Learners uses the same format as the Oxford Picture Dictionary for the Content Areas: a large illustration containing vocabulary in situation context, small illustrations accompanied by words, the small illustrations all taken from the large illustration. Each chapter is a two page spread, with the small illustrations and the words wrapped around the large illustration, horseshoe shape. With the Oxford Picture Dictionary for the Content Areas, the large illustration is an entire page opposite the page for the small illustrations and the words. With the Express Picture Dictionary for Young Learners, the large illustrations are top and center.

This means the book's binding goes through the middle of the large illustrations. It's a bit awkward, but it works. Most of the illustrations are action oriented. The illustrations in many visual dictionaries are loose and blurry. These illustrations are tight and clear. More verbs than the average visual dictionary. Plenty of rhymes. Several chapters have subcategories, always an effective strategy with vocabulary books. The activity book is large, colorful, inviting, and fun. Both the picture dictionary and the activity book have a vocabulary index. The vocabulary index for the picture dictionary includes the International Phonetic Alphabet pronunciation for each word.

 

 

تصاویری از مجموعه:

آموزش لغات زبان انگلیسی بدون نیاز به معلم

آموزش واژگان زبان انگلیسی از پایه

دانلود دیکشنری تصویری زبان انگلیسی

دانلود دیکشنری تصویری انگلیسی به انگلیسی

دیکشنری انگلیسی با تصویر

دیکشنری انگلیسی با عکس

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...