تبلیغات

آموزش سخنرانی انگلیسی Effective Public Speaking

آموزش سخنرانی انگلیسی Effective Public Speaking

در پست امروز قصد داریم یک مجموعه ی ویدئویی را به شما کاربران عزیز تقدیم کنیم. مجموعه ی آموزش سخنرانی انگلیسی که با نام انگلیسی Effective Public Speaking منتشر شده است. سخنرانی به زبان انگلیسی یکی از دغذغه های اکثر افراد حتی خود انگلیسی زبان ها می باشد. این موضوع زمانی حادتر می شود که بخواهید با سخنرانی تان تاثیر عمیقی نیز روی مخاطبتان بگذارید. برای دریافت این مجموعه به طور رایگان از کاردوآنلاین به ادامه ی مطلب بروید.

در این مجموعه که Effective Public Speaking نام دارد به مجموعه ای از آموزش ها در رابطه با سخنرانی در جمع و غلبه بر استرس و ترس از سخنرانی اشاره شده است. این مجموعه علاوه بر این ویژگی ها، حسنی که دارد این است که باعث تقویت مهارت شنیداری شما کاربران محترم نیز خواهد شد. از این رو به معرفی این مجموعه نیز پرداخته شده است. مهارت Listening همانطور که می دانید باعث تقویت مهارت Speaking نیز می شود. از این رو می تواند این موضوع را نیز ذکر کرد که باعث تقویت مهارت مکالمه به زبان انگلیسی نیز می شود.

محتویات

  • مجموعه ی ویدئویی آموزش سخنرانی انگلیسی Effective Public Speaking
Password: www.kardoonline.com Download 420MB

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۸:۱۳

It's hard to find experienced people in this particular topic, but you seem like you know what you're talking about! Thanks

http://economicattorne70.jigsy.com/  ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۲۹:۴۴

Everyone loves it when individuals get together and share views. Great website, keep it up!