دانلود مجموعه راهنماهای آزمون جی مت GMAT
در پست امروز به معرفی مجموعه راهنماهای آزمون جی مت GMAT می پردازیم. در این کتاب به صورت کاملا جامع به بررسی شیوه های کسب نمره بالا در امتحان GMAT پرداخته می شود. اما امتحان جی مت چیست و مختص چه کسانی است؟ این سوالی است که سعی می کنیم در ادامه با معرفی آزمون و کتاب راهنمای آن، به آن پاسخ دهیم. برای دانلود این کتاب به ادامه ی مطلب بروید.
GMAT که مخفف Graduate Management Admission Test است امروزه به یکی از مهمترین ابزارهای سنجش بخشی از تواناییهای متقاضیان شرکت در دورههای MBA(Master of Business Administration) و دورههای نزدیک و مشابه آن نظیر MPA) Master of Public Administration) شناخته شده است و تقریباً هیچ مدرسه، کالج یا دانشگاه معتبر برگزار کننده این دورهها نیست که ارائه نمره GMAT را به عنوان یکی از شروط بررسی پرونده متقاضی اعلام نکند. همچنین تعداد زیادی از دانشگاههایی که دروس Business در دوره دکترا (PhD) آنها نظیر امور مالی، حسابداری و اقتصاد حوزه اصلی محسوب میشود نمره این آزمون را شرط پذیرش فرد میدانند.
این آزمون به طور مستقل هیچ توانایی خاصی را در فرد محاسبه نمیکند بلکه ترکیبی از تواناییها و مهارتهای متنوع که برای یک دانشجوی فعال در حوزه مدیریت امور مالی، اقتصادی و اجرایی لازم است را بررسی میکند. به همین دلیل دارای هیچ میزانی به عنوان نمره رد یا قبول نیست و این مراکز آموزشی، کالجها و دانشگاهها هستند که هر یک به فراخور برنامههای آموزشی خود حداقل نمره قابل قبول را اعلام کنند لذا ممکن است فردی با داشتن یک نمره متوسط بتواند برای برخی از این مراکز تقاضای ثبتنام دهد و برای برخی دیگر خیر. واضح است که هر مدرسهای که دوره معتبرتری را ارائه میدهد نمره بالاتری را هم طلب میکند.
– The GMAT Roadmap (264 pages; ISBN: 9781935707691)
– The Number Properties Guide (144 pages; ISBN: 9781935707653)
– The Fractions, Decimals, & Percents Guide (132 pages; ISBN: 9781935707639)
– The Algebra Guide (180 pages; ISBN: 9781935707622)
– The Word Problems Guide (156 pages; ISBN: 9781935707684)
– The Geometry Guide (132 pages; ISBN: 9781935707646)
– The Critical Reasoning Guide (276 pages; ISBN: 9781935707615)
– The Reading Comprehension Guide (168 pages; ISBN: 9781935707660)
– The Sentence Correction Guide (312 pages; ISBN: 9781935707677)
– The Integrated Reasoning & Essay Guide (132 pages; ISBN: 9781935707837)
محتویات
- مجموعه فایل های PDF کتاب های آموزش آزمون GMAT
8 نظر
I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored material stylish. nonetheless, you command get got an shakiness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly very often inside case you shield this increase.
What i don't understood is in reality how you are no longer really much more smartly-favored than you might be right now. You are so intelligent. You already know thus significantly when it comes to this matter, made me for my part imagine it from a lot of varied angles. Its like men and women aren't interested except it's one thing to do with Lady gaga! Your personal stuffs great. All the time care for it up!
I've been browsing online more than 3 hours these days, yet I by no means found any fascinating article like yours. It's lovely value enough for me. Personally, if all webmasters and bloggers made excellent content material as you probably did, the net might be much more useful than ever before.
I go to see everyday some websites and websites to read articles, however this weblog provides feature based posts.
Loving the info on this web site, you have done outstanding job on the content.
I know this site presents quality depending articles and other data, is there any other web site which gives these kinds of things in quality?
Thanks for finally talking about >دانلود مجموعه راهنماهای آزمون جی مت GMAT <Liked it!
Great blog here! Also your site loads up very fast! What web host are you using? Can I get your affiliate link to your host? I wish my site loaded up as fast as yours lol