تبلیغات

دانلود نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی English in a Month 1.22

دانلود نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی English in a Month 1.22

اپلیکیشن اندروید آموزش زبان English in a Month امکان یادگیری زبان انگلیسی روی گوشی های اندرویدی را برای زبان آموزان فراهم می نماید. این برنامه از روش منحصر به فردی برای آموزش زبان بهره می برد. زبان آموزان در این اپلیکیشن معانی واژه ها را با تصاویر و صدا های ضبط شده یاد گرفته و دیگر نیاز نیست برای یادگیری معانی لغات آنها را روزانه به طور خسته کننده ای تکرار کنید. دانستن زبان انگلیسی می تواند در زندگی و تحصیل بسیار مفید باشد، یادگیری خود را می توانید با برنامه English in a Month شروع کنید. این برنامه تاکنون توسط ۵ میلیون نفر از سراسر دنیا استفاده شده است. در ادامه به بررسی ویژگی های این اپلیکیشن می پردازیم.

امروزه با فراگیر شدن گوشی های هوشمند و جایگزینی آنها با گوشی های قدیمی و امکان نصب ده ها برنامه کاربردی روی گوشی های اسمارت یا هوشمند به جرات می توان گفت تحول شگرفی در شیوه های آموزشی پدید آمده است. بدین سان که با افزایش مشغله افراد و کمبود وقت امکان بهره مندی از برنامه های رایانه و نسخ کامپیوتری نرم افزارهای آموزشی کمرنگ شده و اقبال جامعه به سوی استفاده از گوشی های هوشمند است.

از این رو دهها و صدها نرم افزار آموزشی برای این ابزارهای جدید طراحی و تولید شده که فرایند آموزش را روی گوشی های هوشمند تسهیل می کند. از این پس مردم می توانند روی گوشی خود به یادگیری زبان انگلیسی یا سایر زبان ها و مهارت ها مبادرت ورزند. نرم افزار English in a Month نیز در راستای تسهیل یادگیری زبان برای افرادی که قصد یادگیری آن را دارند اما مشکل کمبود وقت دارند بسیار مفید و ارزنده است. در ادامه به ویژگی های این نرم افزار ارزشمند می پردازیم:

 

ویژگی های برنامه English in a Month :

– ۳۰ درس با افزایش سطح دشواری از مبتدی تا حرفه ای

– دارای ۱۰۰ کلمه و عبارت که توسط گویندگان محلی گفته شده اند

– بیش از ۱۵۰۰ تصویر رنگارنگ جهت سهولت در یادگیری زبان

– آموزش با تصویر و صدا

– آموزش حرف الفبای زبان انگلیسی

– آموزش دستور زبان انگلیسی

– تلفظ کلمات انگلیسی

 

 

 

 

 دانلود دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید English in a Month

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...