تبلیغات

نرم افزار اندروید آموزش زبان انگلیسی Learn and Play English

نرم افزار اندروید آموزش زبان انگلیسی Learn and Play English

در این مطلب نرم افزار اندروید آموزش زبان Learn and Play English را خدمت شما زبان پژوهان گرامی معرفی می نماییم. این اپلیکیشن برنامه ای مفید برای کمک به یادگیری واژگان انگلیسی است که این کار با نمایش تصاویر هر واژه همراه است. بدین طریق نه تنها احساس خستگی نخواهید کرد، بلکه کیفیت یادگیری نیز بالاتر می رود. این واژه ها به همراه تلفظ ارایه می شوند. پس افزون بر یادگیری واژه ها، با تلفظ درست آنها نیز آشنا شوید. این برنامه دارای بیش از 500 واژه است که برای سطوح مقدماتی مناسب است. کلمات بیشتر در آپدیت های بعدی به طور رایگان اضافه می شوند و می توانید آنها را دریافت کنید.

 با افزایش روز افزون استفاده از گوشی های هوشمند و فراگیر شدن این ابزارها، فرصت های جدیدی برای یادگیری مطالب آموزشی بر روی این گوشی ها فراهم آمده است. نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی نیز از این قافله عقب نمانده و طراحان این اپلیکیشن ها با طراحی اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی این فرصت را برای زبان آموزان فراهم آورده اند تا با استفاده از گوشی خود به یادگیری مطالب آموزشی زبان انگلیسی پرداخته و این مهارت را در خود تقویت نمایند.

در این راستا نرم افزار بسیار سرگرم کننده و مفرح Learn and Play English تقدیم شما زبان پژوهان گرامی می شود. امید است استفاده هر چه بهتر و مفیدتر آن به افزایش مهارت های آموزش زبان کمک نماید.

 

دانلوددانلود نرم افزار اندروید آموزش زبان Learn and Play English
لینک دانلود نرم افزار اندروید آموزش زبان انگلیسی Learn and Play English

  • حجم: 10 مگابایت
  • نسخه اندروید: اندروید 1.6 و بالاتر
  • راهنما: فایل APK آن را در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...