تبلیغات

دانلود کتاب Barrons 1100 Words You Need to Know 5th

دانلود کتاب Barrons 1100 Words You Need to Know 5th

1100 Words You Need to Know ، کتابی است منتشر شده از انتشارات بارونز که برای تقویت دایره لغات زبان انگلیسی مورد مطالعه قرار می گیرد.. این کتاب یکی از منابع اصلی واژگان در آزمون های بین المللی نظیر آیلتس و تافل و ... محسوب می شود. لازم به ذکر است سطح لغات کتاب 1100 واژه بارونز قدری دشوار تر از سایر کتب مشابه در این زمینه است و به طور معمول توسط زبان آموزان در سطوح متوسط به بالا مورد استفاده قرار می گیرد. با مطالعه این کتاب زبان آموز به تسلط کافی در زمینه واژگان کاربردی انگلیسی در تمامی سطوح، دست خواهد یافت. پیشنهاد می شود به عنوان پیش نیاز قبل از مطالعه این کتاب از کتاب های  504 و  601 واژه ضروری استفاده شود. از ویژگی های بارز این کتاب، دسته بندی لغات به صورت هفتگی و روزانه است. به این معنا که زبان آموز با یک برنامه هفتگی که توسط کتاب طرح ریزی شده است، به یادگیری لغات می پردازد. لغات هر درس در قالب متون یک پاراگرافی به همراه تمرین هایی به صورت تست، جای خالی و ... ارائه گردیده است. از دیگر مزیت های این کتاب اشاره نمودن به اصطلاحات رایج انگلیسی در متن درس ها است به این صورت که پس از مرور لغات، زبان آموز یک اصطلاح (Idiom) از زبان انگلیسی را نیز فرا خواهد گرفت.

دانلود رایگان فایل PDF و صوتی کتاب 1100 واژه ضروری بارونز

Barrons 1100 Word You Need to Know


 


 راهنما: پس از دانلود فایل Rar، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده، فایل ها را Extract نمایید. (کلیک راست نموده و گزینه Extract Here را انتخاب کنید.)

 

 

  دانلود فایل PDF کتاب Barrons 1100 Word You Need to Know (حجم 15 مگابایت)

  دانلود فایل Mp3 کتاب Barrons 1100 Word You Need to Know (حجم 156 مگابایت)

پاسخ دهید

3 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۳:۵۴

Great beat ! I would like to apprentice while you amend your site, how can i subscribe for a blog site? The account helped me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۴:۵۸

Hey, I think your website might be having browser compatibility issues. When I look at your blog site in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, wonderful blog!

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۰:۴۹

Howdy! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm absolutely enjoying your blog and look forward to new updates.