تبلیغات

دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی لانگمن برای اندروید با Longman Dictionary of English v1.3

دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی لانگمن برای اندروید با Longman Dictionary of English v1.3

در این مطلب دیکشنری انگلیسی به انگلیسی اندروید Longman Dictionary of English را که یکی از قدرتمندترین و جامع ترین دیکشنری های تک زبانه به همراه تصاویر و توضیحات کامل برای هر کلمه می باشد خدمت شما زبان پژوهان معرفی می نماییم. Longman Dictionary of English نام یکی از قوی ترین اپلیکیشن های دیکشنری می باشد که در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز ارائه شد و به دلیل داشتن گنجینه ای بزرگ از واژگان دارای محبوبیت خاصی در جهان می باشد. حال این مترجم برای سیستم عامل اندروید نیز ارائه شده است که می توانید با نصب این دیکشنری به معدنی از لغات کاربردی دسترسی داشته باشید. دارا بودن بیش از 230 هزار کلمه به همراه ترجمه، بیش از 165 هزار کلمه به همراه توضیحات، بیش از 2 هزار سمبل مختلف و … از امکانات این دیکشنری می باشد. در ادامه لینک دانلود و توضیحات برنامه را مشاهده می کنید.

دانلوددانلود نرم افزار اندروید دیکشنری Longman Dictionary of English 

پاسخ دهید

3 نظر

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۳۶:۲۷

What's Going down i am new to this, I stumbled upon this I have discovered It absolutely useful and it has aided me out loads. I am hoping to contribute & help other customers like its helped me. Great job.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۰:۴۰:۲۹

Hurrah, that's what I was seeking for, what a information! present here at this web site, thanks admin of this website.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۶:۳۳:۳۶

A motivating discussion is worth comment. There's no doubt that that you need to publish more about this subject matter, it might not be a taboo subject but generally people do not talk about such issues. To the next! Best wishes!!