تبلیغات

دانلود دیکشنری آفلاین اندروید Offline Dictionaries Pro

دانلود دیکشنری آفلاین اندروید Offline Dictionaries Pro

در این مطلب دیکشنری اندروید آفلاین Offline Dictionaries Pro که یکی از بهترین و کامل ترین دیکشنری های آفلاین انگلیسی به زبان های دیگر از جمله عربی است خدمت شما زبان پژوهان گرامی تقدیم می کنیم. Offline Dictionaries Pro دارای ۱۲۳,۰۰۰ کلمه و شامل ۲۰۰,۰۰۰ هم معنی و تعاریف است. در ادامه مطلب به ویژگی های دیگری از نرم افزار دیکشنری اندروید آفلاین Offline Dictionaries Pro می پردازیم.

 این اپلیکیشن این امکان را فراهم می کند که بدون اتصال به اینترنت به مرور دیکشنری ها و فرهنگ های لغات بپردازید، مانند زمانی که در هواپیما، سفر خارجی، خارج از پوشش دکل های موبایل بوده، و یا می خواهید باتری دستگاه خود را ذخیره نمایید.

دیکشنری هایی که می خواهید را برای اولین بار اجرای برنامه در کارت SD دانلود کنید. انجام جستجوهای پیشرفته در دیکشنری‌ها (با wild-cards)، که در زمان کار بر روی یک پازل جدول کلمات متقاطع مفید است. همچنین تعاریف می توانند با استفاده از ماژول سخنرانی برنامه خوانده شوند. (برخی از دستگاه ها از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند و بعضی از زبان ها ممکن است در دسترس نباشد).

تفاوت با نسخه رایگان اپلیکیشن:

* فاقد تبلیغات آزاردهنده
* دیکشنری‌های اضافه شده است یا آپدیت شده در اولویت می باشند.

بیش از 50 دیکشنری چند زبانه برای انتخاب از بین آن ها در دسترس کاربران هستند، از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، عربی، ژاپنی، کره ای و همچنین دیتابیس واژگان و عبارات مترادف و هم خانواده. واژه نامه ها به طور منظم اضافه و بهبود یافته می شوند. این برنامه می تواند از طریق نرم افزار های کتاب خوان استفاده شود. هم اکنون می توانید این نرم افزار ارزشمند را از زبان پژوه دانلود فرمایید.

 

Downloadدانلود دیکشنری آفلاین اندروید Offline Dictionaries

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...