تبلیغات

دانلود نرم افزار اندروید ترجمه متن مایکروسافت Microsoft Translator

دانلود نرم افزار اندروید ترجمه متن مایکروسافت Microsoft Translator

در این مطلب دیکشنری اندروید مایکروسافت با نام Microsoft Translator را خدمت زبان پژوهان گرامی تقدیم می کنیم. این دیکشنری کم حجم و کارا به کاربر امکان می‌دهد هنگام سفر یا زمانی که یا نیاز به ترجمه هر مطلبی برای زندگی روزانه خود دارد، به سادگی بتواند به مقصود خود برسد. عبارت ها را سریعا روی ساعت اندرویدی خود ترجمه کند، یا از برنامه گوشی اندروید همنشین خود استفاده کند. در ادامه بیشتر با این اپلیکیشن ترجمه آنلاین متون مایکروسافت آشنا می شویم.

ویژگی های دیکشنری اندروید مایکروسافت:

• روی ساعت اندرویدی: با ساعت سخن بگویید و ترجمه فوری به 50 زبان را دریافت نمایید.
• مطمئن نیستید چگونه ترجمه را تلفظ کنید؟ بگذارید مترجم عبارت را برای شما تلفظ نماید.
• محیط پر سر و صدا است؟ فقط ساعت خود را به کسی نشان دهید. علاوه بر این، در تلفن، کارت های ترجمه تمام صفحه، نشان دادن تلاش شما برای برقراری ارتباط با دیگران را آسان می کند.
• ترجمه های خود را برای استفاده های بعدی نشان گذاری (Bookmark) کنید.
• تمامی ترجمه ها و تنظیمات شما بین ساعت و تلفن شما هماهنگ می باشد.
• روی برنامه همنشین تلفن همراه: علاوه بر تلفظ ترجمه های شما، می توانید روی صفحه کلید خود تایپ نمایید (واقعا مفید برای مکان های پر سر و صدا!)، و متن و ترجمه ها را از/به برنامه های دیگر کپی و پیست کنید.

Microsoft Translator از بیش از 50 زبان از جمله فارسی، اسپانیایی، چینی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، هلندی و کره ای پشتیبانی می کند. برای مشاهده لیست کامل زبان ها، Microsoft Translator FAQ را مشاهده کنید.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...