تبلیغات

نرم افزار اندروید آموزش 50 زبان زنده دنیا Learn 50 Languages

نرم افزار اندروید آموزش 50 زبان زنده دنیا Learn 50 Languages

در این مطلب نرم افزار اندروید آموزش 50 زبان با نام Learn 50 languages را خدمت شما زبان آموزان گرامی تقدیم می کنیم. به کمک این نرم افزار اندروید آموزش زبان با استفاده از زبان مادری خود، 50 زبان را می توانید یاد بگیرید. این نرم افزار از زبان های گوناگونی اعم از زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی و ... پشتیبانی می نماید. سایت رسمی نرم افزار 50languages.com شامل 100 درس است که شما را با یک واژگان عمومی مجهز می کند. این برنامه شامل 30 درس است. بدون هیچ دانش قبلی، خواهید آموخت که در شرایط دنیای واقعی در هیچ زمان چگونه جملات کوتاه را روان صحبت کنید.

روش مورد استفاده نرم افزار 50languages جهت یادگیری زبان صدا و متن را برای یادگیری موثر و کارای زبان با هم ترکیب می نماید. 50languages با چارچوب مشترک اروپا (Common European Framework) سطح های A1 و A2 مطابقت داشته و از این لحاظ برای تمامی انواع مدارس و دانش آموزان مناسب است. فایل‌های صوتی نیز می توانند به گونه موثری به شکل مکملی برای زبان مدارس و دوره های آموزش زبان استفاده شوند. بزرگسالانی که یک زبان در مدرسه آموخته اند می توانند دانش خود را با استفاده از 50languages بهبود بخشند. 50languages در بیش از 50 زبان و در حدود 2500 ترکیب زبان، به عنوان مثال آلمانی به انگلیسی، انگلیسی به اسپانیایی، اسپانیایی به چینی و غیره در دسترس می باشد.

100 درس به شما کمک می کند تا به سرعت یک زبان خارجی را در موقعیت های مختلف (به عنوان مثال در یک هتل یا رستوران، در تعطیلات، گفتگوی کوتاه، آشنا شدن با مردم، خرید، در دکتر، در بانک و غیره) یاد بگیرید و استفاده کنید. شما می توانید فایل های صوتی را از www.50languages.com در پخش کننده MP3 دانلود کنید و در هر نقطه به آنها گوش دهید – در یک ایستگاه اتوبوس یا ایستگاه قطار، در ماشین و در طول ناهار! برای دریافت بیشتر 50languages، یادگیری یک درس در روز و تکرار منظم آنچه شما قبلا در درس های قبلی یاد گرفته اید.

 

Downloadدانلود نرم افزار اندروید یادگیری 50 زبان Learn 50 Languages

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...