تبلیغات

دانلود بازی اندروید حدس کلمه انگلیسی Wordament

دانلود بازی اندروید حدس کلمه انگلیسی Wordament

در این مطلب بازی حدس کلمه انگلیسی Wordament را خدمت شما زبان پژوهان گرامی تقدیم می کنیم. Wordament از آن دسته بازی هایی است که به وسیله‌ی آن می توانید سطح زبان و دایره لغات و واژگان انگلیسی خود را بالا برده و بهبود بخشید. در این بازی ساده که از سوی شرکت مایکروسافت ارایه شده کاربر بایستی به حدس کلماتی بپردازد که بازی در هر مرحله از وی درخواست می کند. در این بازی آنلاین پس از ورود از کاربر خواسته می شود تا حساب کاربری فیس‌بوک یا XBox خود را وارد کرده و یا به صورت مهمان این بازی را ادامه دهد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد بازی ارایه می شود.

پس از ورود به بازی حدس کلمات صفحه ای مربعی شکل با تعدادی حروف پیش روی کاربر قرار می گیرد و در یک تایم مشخص باید بتواند کلماتی را از بین این حروف پیدا کند. هر چه تعداد کلمات بیشتری در این پازل پیدا کنید میزان امتیازات خود در بین افرادی که همزمان با شما در این بازی حضور دارند بالا خواهد رفت. همچنین این بازی زبان هایی چون انگلیسی، آلمانی، هلندی، اسپانیایی، ایتالیایی، ترکی و عربی را پشتیبانی می کند.

هم اکنون می توانید این بازی جالب و ساده را از زبان پژوه دریافت نمایید.

 

Downloadدانلود بازی حدس کلمات Wordament

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۶:۵۷

Thanks for your personal marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you will be a great author. I will make certain to bookmark your blog and will often come back at some point. I want to encourage you to ultimately continue your great work, have a nice holiday weekend!

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۷:۱۳

You can certainly see your expertise in the work you write. The arena hopes for more passionate writers like you who aren't afraid to say how they believe. All the time go after your heart.