تبلیغات

دانلود سری کتاب های تست Penguin English Guides Series

دانلود سری کتاب های تست Penguin English Guides Series


Penguin English Guide Series مجموعه کتاب هایی از انتشارات پنگوئن است که به صورت تست و پاسخ با عناوین Test Your ... Series منتشر گردیده و  زبان انگلیسی را به شیوه ای جذاب و سرگرم کننده به زبان آموز آموزش می دهد. دروس این مجموعه در قالب درس های تک صفحه ای است که در حدود 10 تا 15 سوال به صورت تست، جای خالی، تصویر و ... ارائه می کند. هر کتاب دربردانده 50 تا 60 درس است که در پایان کتاب نیز پاسخ تمامی تمرین ها ارائه گردیده است تا زبان آموز بتواند پاسخ های خود را مقایسه نموده و درک بهتری داشته باشد. روش تست و پاسخ یکی از بهترین روش های یادگیری زبان برای تقویت مهارت های واژگان، اصلاحات، گرامر و ... است چرا که این روش علاوه بر آشنا نمودن زبان آموز با تست های مختلف زبان انگلیسی، ماهیت جذاب و سرگرم کننده ای خواهد داشت و سبب یادگیری بهتر و ماندگاری بیشتر لغات در ذهن او خواهد شد.

در این مجموعه 23 کتاب مهم از این سری گردآوری گردیده است. همچنین 7 عنوان از این کتاب ها به مسائل تجاری و کاری اختصاص یافته است تا سبب کسب مهارت بیشتر در زمینه این مشاغل شود. لیست تمامی کتاب ها را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

دانلود رایگان سری کتاب های تست انتشارات پنگوئن

 

Penguin English Guide Series

پاسخ دهید

1 نظر

What causes painful Achilles tendon?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۲:۰۹

Does your site have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to send you an e-mail. I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it develop over time.