تبلیغات

دانلود آموزش کامل گرامر Complete English Grammar

دانلود آموزش کامل گرامر Complete English Grammar

در پست امروز قصد داریم مجموعه عظیم آموزش گرامر زبان انگلیسی به صورت ویدیویی The Complete English Grammar را خدمت شما زبان آموزان گرامی معرفی و تقدیم می کنیم. این مجموعه در 10 بخش جداگانه تهیه و تدوین شده، و هر بخش به بیان قسمتی از مباحث گرامری زبان انگلیسی می پردازد. یکی دیگر از مزیت هایی که این مجموعه را به لحاظ کیفیت آموزشی اش در صدر مجموعه های آموزش ویدیویی گرامر زبان قرار داده، شیوایی و بیان ساده و روان مدرس آن است. مدرس این مجموعه آقای وبر به شیوه ای گرامر را تدریس می کند که برای مبتدی ترین افراد نیز درک آن را ممکن ساخته است. برای دانلود و توضیحات بیشتر مجموعه ی آموزش کامل گرامر Complete English Grammar به ادامه ی مطلب بروید.

همانطور که اشاره شد، آقای وبر با بیان بسیار شیوا و رسای خود، مخاطب را جذب کرده و وی را به یادگیری آسان و مفهومی دستور زبان انگلیسی تشویق می کند. در این مجموعه، زبان آموز با هیچگونه لغات و اصطلاحات گنگ و نامانوس مواجه نشده و کافی است تا سطح دبیرستان زبان انگلیسی را آموخته باشد.

از دیگر مزیت های این مجموعه 10 قسمتی آموزش گرامر انگلیسی نوشتن مطالب تدریس شده توسط مدرس بر روی صفحه است. بدین معنی که همزمان با تدریس مدرس، مثال ها و جملاتی که وی در جلسه تدریس به کار می گیرد روی صفحه مانیتور زبان آموز قابل مشاهده است. با این مزیت نیاز زبان آموز به شنیدن و درک مطالب (مهارت Listening انگلیسی) به شدت کاهش می یابد و همین امر باعث شده مخاطبان این اثر افزایش یافته و به فروشی فوق العاده در سراسر جهان نائل آید.

از حسن های دیگر این مجموعه این است که به صورت کاملا ویدیویی ارایه شده و قابل پخش بر روی تمامی دستگاههای پخش فیلم خانگی است. با این قابلیت، زبان آموزان دیگر نیازی به داشتن کامپیوتر در منزل ندارند. همه می توانند این مجموعه را تهیه کرده و در دستگاه پخش خانگی شان به تماشای آن بپردازند.

همچنین همراه هر فیلم آموزشی گرامر در این مجموعه، یک فایل PDF حاوی تمریناتی است که آقای وبر آنها را بعد از هر جلسه آموزش گرامر از مخاطبانش می خواهد. توصیه می‌شود برای یادگیری سریعتر و ماندگاری بیشتر مفاهیم گرامر زبان انگلیسی این بخش را جدی بگیرید. پس از پایان هر جلسه آموزشی، فایل PDF را باز کرده و به سوالات مطرح شده در آن پاسخ دهید. پاسخ صحیح سوالات را نیز می توانید در ابتدای ویدیوی بعدی از خود آقای وبر به صورت کاملا تشریحی و مفصل بگیرید.

در کل آموزش گرامر The Complete English Grammar مجموعه ای بسیار آموزنده و ارزشمند برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی به صورت کاملا مفهومی و با ماندگاری بالا همراه با تمرینات کاربردی و جالب است.

Complete English Grammar

Recognizing and using the four types of sentence structures
Identifying subjects, predicates, and clauses
Building sentences by combining clauses
Avoiding run-ons, fragments, and other common errors

Like most languages, English strings words together into sentences in order to communicate ideas. But many people find it difficult to construct English sentences correctly. This program will teach you the basic principles that govern how English sentences are constructed, and how to put these principles to use when you create your own sentences!

So don’t let mistakes in English grammar embarrass you — now you can eliminate them from your speaking and writing forever. Let Video Aided Instruction be your guide!

The 10 programs in the English Grammar Series are:

  • English Grammar: Sentence Structure
  • English Grammar: Parts of Speech
  • English Grammar: Sentence Complements
  • English Grammar: Verbs
  • English Grammar: Pronouns
  • English Grammar: Agreement
  • English Grammar: Modifiers
  • English Grammar: Parallel Structure
  • English Grammar: Punctuation
  • English Grammar: Spelling & Capitalization

محتویات

  • مجموعه ی ویدئویی آموزش کامل گرامر Complete English Grammar

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...