تبلیغات

دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی LingvoSoft FlashCards English Farsi

دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی LingvoSoft FlashCards English Farsi

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی LingvoSoft FlashCards English-Farsi مجموعه ای از 4 بازی علمی و جذاب است که به روشی سرگرم کننده و علمی به شما در درک و یادگیری هزاران لغت انگلیسی یاری می‌رساند این مجموعه محصول شرکت Lingvo Soft از شرکت‌های معروف در ساخت لغت نامه و مترجم‌های حرفه‌ای است. استفاده از این برنامه برای آموزش لغات به کودکان می‌تواند اثر مناسبی داشته باشد. در ادامه بیشتر با ویژگی های این نرم افزار آشنا می شویم.

بازی های موجود در این نرم افزار :

Flash Card: که هر لغت در یک طرفه کارت و ترجمه فارسی آن در طرف دیگر آن قرار دارد و با دسترسی به کارت با معنای آن کلمه نیز آشنا می‌شوید. از این بازی برای یادآوری لغات فراموش شده استفاده می شود.
Pocket: مشابه با کارت‌های فلش می‌باشد با این تفاوت که در این بازی تعداد کارت‌ها به چهار دسته افزایش پیدا کرده است.
Translation Test: تست چهار گزینه ای که در آن یک لغت انگلیسی به همراه چهار لغت فارسی نشان داده شده است و شما می‌بایست معنی درست را کلیک نمایید.
Spell It Right: در این بازی یک لغت انگلیسی نمایش داده می‌شود و شما باید معنای فارسی آنرا پیدا کنید دیگر ویژگی های این نرم افزار مفید: دارای 1000 کلمه از سطوح پایین دارای 1000 کلمه از سطوح متوسط دارای 1000 کلمه از سطوح پیشرفته دارای 1000 کلمه تخصصی در مورد رشته حقوق دارای 1000 کلمه تخصصی در مورد رشته پزشکی دارای 1000 کلمه تخصصی در مورد تجارت دارای 1000 کلمه تخصصی در مورد رایانه.

هم اکنون می توانید از زبان پژوه این نرم افزار ارزشمند را دریافت دارید.

Downloadدانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی LingvoSoft FlashCards English-Farsi

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...