تبلیغات

کتاب داستان آموزشی زبان فرانسه Le Match de Thomas سطح A1

کتاب داستان آموزشی زبان فرانسه Le Match de Thomas سطح A1

خلاصه داستان:

Dans la cour de recreation. le directeur appelle un a un les eleves:

- Cinquieme 2 ! Ajard Sylvie ...,

Boyer Chrlotte ..., Crouse Thomas ... C'est moi. Je traverse la cour. J'ai le coeur qui bat fort!

توضیحات:

کتاب  Le Match de Thomas  از سری کتاب داستان های Lire en Francais facile است که به همراه فایل صوتی، برای زبان آموزان زبان فرانسه تهیه شده است. این کتاب داستان که حدودا 300 تا 500  لغت فرانسوی به کار رفته است. سطح این کتاب A1 می باشد. دارای 6 فصل و تعداد صفحات آن 48 صفحه می باشد و تصاویر آن نیز رنگی است. در پایان کتاب نیز تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن قرار داده شده است.


یکی از بهترین روش های یادگیری زبان فرانسه استفاده از کتاب های داستان سطح بندی شده می‌ باشد که گام به گام توانایی خواندن و شنیداری مخاطب را تقویت می‌کند. این روش در حقیقت زبان فرانسه را با استفاده از ساختار زبانی آموزش می‌دهد و مانند یک شهروند عادی فرانسوی زبان که از کودکی گام به گام زبان مادری خود را فرا می گیرد، عمل می کند.

از نقاط قوت این روش  این است که کلمات و لغات جدیدی که در سیر داستان آموخته می شود به سرعت وارد حافظه ی دراز مدت خواهد شد چرا که کلمات جدید در روند داستان و در ارتباط با ماجرای داستان شکل می گیرند و تا مدت های مدیدی در ذهن باقی خواهد ماند.

این سری از کتاب های داستان در 6 سطح A1، A2، B1، B2،C1، C2 دسته بندی شده است و افراد پس از انتخاب سطح مناسب خود با مطالعه کتاب مربوط به سطح خود، مطابق روش آموزش داده شده در ادامه مطلب، می توانند به سطح بالاتری اقدام نمایند. در سری داستان های آموزشی فرانسه سعی داریم تا در قالب سطح بندی های مختلف، کتاب های متنوع را در اختیار زبان آموزان قرار دهیم.


برای دانلود فایل صوتی و PDF کتاب و مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

دانلود کتاب داستان به زبان فرانسه به همراه فایل صوتی

 

Peur sur la ville


پاسخ دهید

2 نظر

دکتر مجید کاظمی  ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۳:۳۱

جراحی بینی باحفظ عملکرد طبیعی بینی توسط دکتر مجید کاظمی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح زیبایی بینی با بیش از ده سال سابقه و سه هزار عمل بینی جراحی بینی فوق تخصصی به همراه فیلم عمل بینی واقعی در سایت زیر www.drkazemi.org این پیام توسط سیستم ارسال دیدگاه و نظر اتوماتیک آی الکسا ارسال شده است www.iAlexa.ir

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۶:۰۰

Hurrah, that's what I was exploring for, what a stuff! existing here at this weblog, thanks admin of this web page.