تبلیغات

دانلود نرم افزار اندروید آموزش لغات ضروری تافل English Vocabulary Daily 2.1

دانلود نرم افزار اندروید آموزش لغات ضروری تافل English Vocabulary Daily 2.1

نرم افزار اندروید آموزش زبان انگلیسی English Vocabulary Daily 2.1 که در این مطلب از زبان پژوه به آن می پردازیم، توسط توسعه دهنده ای به نام MobileSoftVn منتشر شده است. به وسیله‌ی این نرم افزار آموزشی قادر خواهید بود از طریق دستگاه اندرویدی خود لغات ضروری TOEIC ،TOEFLو IELTS را همیشه همراه خود داشته و به مطالعه آن‌ها بپردازید. یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های این برنامه نمایش واژگان روزانه در صفحه خانگی از طریق ویجت است؛ بر این اساس کاربران می‌توانند هر روز یک لغت جدید را در صفحه خانگی خود مشاهده نموده و یاد بگیرند. به منظور ارزیابی میزان یادگیری لغات نیز امکان انجام تست‌های درس به درس در برنامه گنجانده شده که بسیار مفید و کاربردی هستند. همچنین تلفظ صوتی کلمات نیز ارایه شده که البته این قابلیت با بهره گیری از موتور تولید صدای سیستم عامل اندروید حاصل می شود و صدای ضبط شده انسان نیست. لازم بذکر است که این برنامه کاملا آفلاین بوده و نیاز به ارتباط با اینترنت وجود ندارد.

چنانچه دوست دارید دایره لغات زبان خود را بهبود بخشیده و یا قصد شرکت در آزمونهای تافل یا آیلتس را دارید، پیشنهاد می کنیم این برنامه را نصب نموده و از قابلیت های آن استفاده کنید.

ویژگیهای برنامه English Vocabulary Daily:

پوشش 600 لغت کتاب آموزش لعات انگلیسی "600 Standards Essential Words for the TOEIC - 3rd Edition"
پوشش 5000 لغت کتاب آموزش واژگان زبان انگلیسی "5000 Words for TOEFL & IELTS"
3420 لغت آزمون زبان انگلیسی TOEIC
ارایه تلفظ ماشینی کلمات و لغات انگلیسی
امکان تنظیم سایز فونت متن
ارایه کلمات در دسته بندی‌های مختلف

 

Downloadدانلود نرم افزار آموزش لغات ضروری تافل English Vocabulary Daily 2.1

پاسخ دهید

1 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۴:۳۸

I'm really impressed with your writing skills and also with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it is rare to see a nice blog like this one today.