تبلیغات

دانلود آموزش الفبای انگلیسی برای کودکان Kids ABC Alphabet Puzzles HD 1.21

دانلود آموزش الفبای انگلیسی برای کودکان Kids ABC Alphabet Puzzles HD 1.21

در این مطلب نرم افزار اندروید آموزش زبان انگلیسی برای کودکان Kids ABC Alphabet Puzzles HD 1.21 را خدمت شما زبان پژوهان گرامی تقدیم می کنیم. این نرم افزار اندرویدی اپلیکیشنی برای آموزش الفبای انگلیسی برای کودکان و خردسالان عزیز است که توسط کمپانی نرم افزاری Learning Games Clever Kids منتشر شده است. این اپلیکیشن و یا در واقع بهتر بگوییم این بازی با دارا بودن پازل‌های جذاب و سرگرم کننده سعی دارد الفبای زبان انگلیسی را با کمک انیمیشن‌ها و عتاصر گرافیکی زیبا به کودکان آموزش دهد. علاوه بر این فرزند شما قادر خواهد بود کلمات، اشکال و حتی املای آنها را نیز فرا گرفته و با پایه های ابتدایی زبان انگلیسی آشنا شود.

چنانچه جزو آن دسته از والدینی هستید که دوست دارید فرزند دلبندتان از سنین ابتدایی با زبان انگلیسی آشنا شود، پیشنهاد میکنیم این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده و از آن برای آموزش فرزند خود استفاده کنید. لازم بذکر است که این اپلیکیشن مناسب کودکان 6-2 ساله می باشد.

دانلود برنامه آموزش الفبای انگلیسی برای کودکان Kids ABC Alphabet Puzzles HD 1.21

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۷:۰۷

Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to mention that I have really loved browsing your blog posts. After all I will be subscribing to your rss feed and I'm hoping you write once more soon!

How much does it cost to lengthen your legs?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۰:۱۴

Awesome blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere? A theme like yours with a few simple adjustements would really make my blog shine. Please let me know where you got your theme. Bless you