تبلیغات

دانلود برنامه اندروید آموزش زبان در سفر Phrasebook PRO 1.67

دانلود برنامه اندروید آموزش زبان در سفر Phrasebook PRO 1.67

با نرم افزار اندروید آموزش زبان در سفر Phrasebook PRO 1.67 می توانید یک سفر خاطر جمع به نقاط مختلف جهان داشته باشید. از هر نوع حمل و نقل، اجاره ماشین، سفارش یک وعده غذایی در رستوران یا کافی شاپ، اتاق های کتاب هتل، ملاقات با افراد جدید، درخواست کمک، تماس با یک دکتر، انجام خرید های بزرگ و بسیاری از چیزهای دیگر استفاده کنید. در ادامه بیشتر با این نرم افزار کاربردی آشنا می شویم.


برنامه راهنمایی در سفر یک دیکشنری جامع و یک راهنمای عالی در سفر های خارجی شما است، کاربر با استفاده از این نرم افزار قادر به ارتباط با مردم محلی کشور های دیگر می باشد. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا هر نوع حمل و نقل، اجاره ماشین، سفارش یک وعده غذایی در رستوران یا کافی شاپ، اتاق های کتاب هتل، ملاقات با افراد جدید، درخواست کمک، تماس با یک دکتر، انجام خرید های بزرگ و بسیاری از چیزهای دیگر را به راحتی در سفر های خارجی خود انجام داده زیرا هر عبارت از این نرم افزار توسط گوینده‌ی محلی ترجمه و دوبله شده است. قطعات صوتی دوبله شده کاملا به شما اجازه برقراری ارتباط با ساکنان محلی حتی بدون هیچ مهارت زبان های خارجی را خواهد داد. این نرم افزار در حال حاضر از 16 زبان زنده دنیا عربی، چینی، چک، فرانسوی، آلمانی، یونانی، ژاپنی، اندونزی، ایتالیایی، کره ای، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، سوئدی، تایلندی و ترکی پشتیبانی می نماید.

موضوعات موجود در نرم افزار PhraseBox PRO:

✤ عبارت های مقدماتی (سلام، خداحافظی، ملاقات، سوالات، توافقات/مخالفت، آرزوها، موارد اضطراری، دوستیابی)
✤ عبارات مربوط به سفر کردن (آداب و رسوم/مرز، سفر با قطار، سفر با هواپیما، مسافرت با اتوبوس، سفر با کشتی، سفر با ماشین/ پمپ بنزین، در شرکت های کرایه خودرو، کمپینگ)
✤ چگونه می توانید … (حمل و نقل شهر، در خیابان)
✤ هتل/خوابگاه
✤ رستوران/کافه
✤ غذا/نوشیدنی ها
✤ خرید (مرکز خرید، سوپر مارکت)
✤ پول (بانک/اداره، ارز)
✤ وقات فراغت (گشت و گذار، سرگرمی/ورزش، در ساحل)
✤ سلامت
✤ امکانات ارتباطی
✤ تقویم (تاریخ، زمان، اعداد، آب و هوا)
✤ سالن های زیبایی/آرایش مو
✤ خدمات (رختشویی/خشکشویی، تعمیرات)
✤ و …

Downloadدانلود برنامه اندروید آموزش زبان در سفر Phrasebook PRO 1.67

پاسخ دهید

1 نظر

What is leg length discrepancy?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۸:۰۲

This is a really good tip particularly to those new to the blogosphere. Short but very precise information… Many thanks for sharing this one. A must read article!