تبلیغات

دانلود آموزش زبان انگلیسی با اخبار Worlds in News

دانلود آموزش زبان انگلیسی با اخبار Worlds in News

Words in Newsمجموعه ای تصویری از شبکه آموزش زبان بی بی سی است که به آموزش زبان انگلیسی با کمک اخبار روز می پردازد. این مجموعه در حدود سه ساعت آموزش ویدیویی مربوط به سالهای 2011 تا 2014 را در بر می گیرد که تمرکز اصلی آن بر روی آموزش لغات مهم و کاربردی است که در اخبار زبان انگلیسی به کار می رود. در ابتدای هر درس لغات مهم به همراه ترجمه فارسی ارائه می گردد و در ادامه خبر مربوطه به دو شکل با زیرنویس و بدون زیرنویس پخش می گردد. این مجموعه دربردارنده 62 درس کوتاه می باشد برای آشنایی بیشتر زبان آموزان با لهجه بریتیش و همچنین آشنایی با لغات کاربری اخبار انگلیسی مفید خواهد بود.

دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی با اخبار Words in News

پاسخ دهید

2 نظر

Iransmspanel  ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۲:۲۴

سلام دوست عزیزم از اینکه با وبلاگ شما آشنا شدم خوشحالم . اگر تمایل به داشتن یک پنل رایگان اس ام اس هستی لطفا اینو بخون : به این سایت یه لینک بده : http://iransmspanel.ir توضیح رو هم بنویس : پنل پیامک بعد که توی پیوندهای روزانه یا لینک هات به این سایت لینک دادی لطفا به من یه ایمیل بزن : [email protected] بعد آدرس سایتت که توش به این سایت لینک دادی رو بده ، منم برات یه پنل رایگان اس ام اس میدم تا بتونی باهاش به راحتی برای هرکسی خواستی در هر شهری ، پیامک بفرستی ! پس لطفا به http://iransmspanel.ir لینک بده و عنوان لینک رو هم بنویس : پنل پیامک منتظر دریافت ایمیلت هستم . ------------------------------------- وب سایت ما : http://iransmspanel.ir تلفن تماس : 02166090292 - 02166

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۳۹:۰۵

Have you ever considered about including a little bit more than just your articles? I mean, what you say is fundamental and everything. But think about if you added some great graphics or videos to give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and clips, this site could definitely be one of the greatest in its field. Terrific blog!