تبلیغات

دانلود سری کتاب های داستان Black Cat Readers

دانلود سری کتاب های داستان Black Cat Readers

کتاب های داستان سطح بندی شده Black Cat Readers ، مجموعه متشکل از فایل PDF و صوتی 64 کتاب داستان از انتشارات Black Cat است که برای تقویت مهارت خواندن و همچنین مهارت شنیداری زبان انگلیسی طراحی شده است. این سری از کتاب ها سعی دارد تا به شیوه ای جذاب و سرگرم کننده زبان آموزان را به مطالعه زبان انگلیسی ترغیب نماید. همچنین اغلب داستان های انتخاب شده در این کتاب ها از داستان های تاریخی و مشهوری است که از جمله آنها می توان به داستان هایی نظیر هملت شکسپیر، رمئو و جولیت، دراکولا، رابینسون کروزوئه، اسکارلت و  ... اشاره نمود. هر یک از کتاب های این مجموعه در حدود 100 تا 200 صفحه می باشد که مطالعه شنیداری و دیداری این سری از کتاب ها می تواند به منزله گذراندن یک دوره آموزشی مقدماتی تا پیشرفته محسوب باشد.

 

ویژگی های بسیار بارز و مثبت این سری از کتاب ها عبارتند از:

- تصاویر جذاب و زیبای به کار رفته که سبب یادگیری بهتر زبان آموز خواهد شد.

- تمرین های متنوع پس از داستان که روند تمرین زبان انگلیسی را سرگرم کننده خواهد ساخت.

- ارائه پاسخ تمارین در انتهای کتاب

- فایل های صوتی جذاب که می تواند مهارت شنیداری زبان آموز را تقویت سازد.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

http://www.irlanguage.com/897/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-Black-Cat-Readers/

پاسخ دهید

2 نظر

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۴۸:۳۹

Do you have any video of that? I'd care to find out more details.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۷:۲۹:۲۳

Greetings from Carolina! I'm bored to tears at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I really like the knowledge you provide here and can't wait to take a look when I get home. I'm shocked at how fast your blog loaded on my mobile .. I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, good site!