تبلیغات

دانلود کتاب 500 اصطلاح روزمره زبان انگلیسی 500+ Real English Phrases

دانلود کتاب 500 اصطلاح روزمره زبان انگلیسی 500+ Real English Phrases

در کتاب 500 اصطلاح رایج انگلیسی با نام 500+ Real English Phrases که در این مطلب خدمت شما زبان پژوهان گرامی تقدیم می کنیم به معرفی بیش از 500 اصطلاح و عبارت پرکاربرد زبان انگلیسی پرداخته شده است. از دیگر مزایای این کتاب نسبت به کتب مشابه، دارا بودن فایل های صوتی (Audio CD) به جهت تلفظ صحیح و یادگیری بهتر عبارات و اصطلاحات آورده شده در کتاب می باشد. در ادامه بیشتر با این کتاب آشنا می شویم.

 هدف اصلی این کتاب استفاده از این عبارات و اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی در موقعیت های مختلف کاری و خانوادگی و ... می باشد. این عبارات دقیقا عبارات و اصطلاحاتی هستند که توسط Native Speaker ها یا سخنوران بومی زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین شما می توانید با استفاده از این کتاب و یادگیری عبارات آن مانند یک انگلیسی زبان بومی به مکالمه انگلیسی بپردازید.

 

English Description:

The goal of this book is to teach you English phrases (not just individual English words) that you can use in many different situations. The phrases selected for this book are typical expressions used by native speakers.
Sometimes I have included a small explanation about when to use the phrase or what exactly it means; also, some phrases are indicated as especially “formal” or “informal.”
You can practice listening to and pronouncing the phrases with the accompanying MP3s, which are organized by page number.

 

 

Downloadدانلود 500 اصطلاح رایج زبان انگلیسی با فایل صوتی

پاسخ دهید

1 نظر

Maiwand jan  ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۷:۱۸

کتاب500 اصطلاح روزمره زبان انگلسی