تبلیغات

کتاب داستان ترجمه شده آکسفوردشرلوک هولمز و پسر دوک Sherlock Holmes and the Dukes son

کتاب داستان ترجمه شده آکسفوردشرلوک هولمز و پسر دوک Sherlock Holmes and the Dukes son

کتاب های داستان های منتخب آکسفورد از سطوح مختلف انتخاب و پس از ترجمه بر روی سایت قرار گیرد. یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی و همچنین تقویت مهارت شنیداری، خواندن و همچنین واژگان، استفاده از کتاب داستان های سطح بندی شده است. از نقاط قوت این روش  این است که کلمات و لغات جدیدی که در سیر داستان آموخته می شود وارد حافظه ی دراز مدت خواهد شد و تا مدت های زیادی در ذهن باقی خواهد ماند. سری کتاب های داستان آکسفورد در یک سطح استارتر و 6 سطح اصلی طراحی شده اند. این کتاب ها همواره یکی از مطرح ترین منابع کتاب داستان انگلیسی بوده است. تمامی کتاب داستان هایی که در این بخش انتخاب می شوند دارای فایل صوتی و PDF با کیفیت مناسب خواهند بود. همچنین طی توصیه وب سایت به اساتید و عزیزانی که امور ترجمه را بر عهده دارند، در ترجمه کتاب ها دو مقوله مورد توجه قرار گرفته است. 1- ترجمه تا حد امکان معانی واژگان را به طور واضح برساند و از ترجمه ادبی و پیچیده پرهیز شود. 2- ترجمه ها تا حد امکان به زبان روزمره و عادی نزدیک باشد. این کتاب مربوط به سطح 1، 94 صفحه و با لهجه بریتیش می باشد. همچنین زبان آموزان می توانند انتقادات، پیشنهادات، مشکلات تایپی و علمی را از بخش تماس با ما در وب سایت مطرح نمایند.


برای مشاهده توضیحات بیشتر، نمونه تصاویر و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

راهنمایی استفاده از کتاب های داستان سطح بندی شده


1-  تشیخص سطح مناسب برای شروع کتاب

اگر در هر صفحه از کتاب به طور متوسط 3 یا 4 کلمه ی ناآشنا برای شما وجود دارد و داستان مربوط به آن را متوجه می‌ شود می توان گفت که تقریبا سطح مناسبی را انتخاب کرده اید. این نکته قابل ذکر است که اگر داستان کتاب را متوجه نمی شود به هیچ وقت سطح درستی را انتخاب نکرده اید و باید از سطح ساده تری شروع کنید هر چند که کلمات ناآشنای کمی برای شما وجود دارد.

2-  هر کتاب بهتر است چهار مرتبه مطالعه شود که در هر مرحله به شیوه ی خاصی عمل خواهد شد.

a. مرتبه ی اول : در این مرحله تنها به متن کتاب را در حالی که فایل صوتی آن در حال اجرا است بخوانید و سعی کنید که داستان را تعقیب کنید برای تمرکز بیشتر می توانید از هدفون استفاده نمایید. از آنجایی که سطح کتاب مناسب شما است می بایست داستان را متوجه شوید. در حین مطالعه یک قلم یا ترجیحا یک ماژیک رنگی در دست داشته و زیر یا روی کلمات یا جملاتی که برای شما نا آشنا است، پر رنگ نمایید و تا انتهای کتاب مطالعه کنید. یک کتاب در ظرف حداکثر چند روز مطالعه شود و پیوستگی آن از بین نرود.

b. مرتبه ی دوم : در این مرحله معانی کلمات نا آشنایی که در کتاب مشخص کرده اید در دیکشنری پیدا کرده و با قرار دادن شماره بر روی کلمات ناآشنا معانی آنرا در بالای صفحات بنویسید. در صورتی که از نسخه ترجمه فارسی استفاده می کنید، نیازی به پیدا پیدا نمودن معانی در دیکشنری نیست و می توانید معانی لغات، جملات و اصطلاحات را مشاهده نمایید.

c. مرتبه ی سوم : مجدد به همراه اجرای فایل صوتی اقدام به خواندن کتاب نمایید. در این مرحله از آنجایی که معانی تمامی کلمات کتاب مشخص شده است، خواننده می بایست تمامی مطالب کتاب و تمامی داستان را به طور کامل متوجه شود.

d. مرتبه ی چهار : در این مرحله تنها فایل صوتی را اجرا کرده و بدون استفاده از کتاب به داستان گوش فرا دهید و تا پایان کتاب این امر را پیگری کنید. این مرحله را می توانید به تاخیر انداخته و کتاب دیگری را شروع کنید تا هم کسل کننده نباشد و هم اینکه گذشت زمان کلماتی را که به صورت سطحی در ذهن شما جای گرفته است را مشخص نماید.

 

(کتاب داستان سطح یک - شرلوک هولمز و پسر دوک)

 

Sherlock Holmes and the Duke's Son- Stage 1

 

پاسخ دهید

7 نظر

احمدرضا  ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۴:۵۷

سلام ببخشید این لینک دانلودتون رو بنده پیدا نکردم لطف کنید راهنماییم کنید مرسی

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۰:۱۶

I have been surfing online greater than three hours nowadays, yet I never discovered any interesting article like yours. It's pretty value enough for me. In my opinion, if all website owners and bloggers made good content material as you did, the internet will be much more useful than ever before.

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۵:۴۰

Do you have a spam problem on this site; I also am a blogger, and I was curious about your situation; we have created some nice procedures and we are looking to exchange techniques with other folks, why not shoot me an e-mail if interested.

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۵:۰۰:۰۰

Hello mates, how is everything, and what you wish for to say regarding this paragraph, in my view its actually remarkable designed for me.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۴:۰۲:۲۱

you're in reality a good webmaster. The site loading speed is incredible. It kind of feels that you are doing any unique trick. Furthermore, The contents are masterpiece. you've done a fantastic process in this topic!

Foot Pain  ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۹:۲۸

If you are going for best contents like me, simply pay a visit this web site every day since it offers feature contents, thanks

How can you get taller in a week?  ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۸:۳۴

I believe that is among the most significant info for me. And i'm satisfied reading your article. However wanna statement on some basic things, The web site taste is perfect, the articles is truly excellent : D. Excellent activity, cheers