تبلیغات

کتاب داستان ترجمه شده پنگوئن کلاه The hat

کتاب داستان ترجمه شده پنگوئن کلاه The hat

کتاب های داستان های منتخب پنگوئن از سطوح مختلف انتخاب و پس از ترجمه بر روی سایت قرار گیرد. یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی و همچنین تقویت مهارت شنیداری، خواندن و همچنین واژگان، استفاده از کتاب داستان های سطح بندی شده است. از نقاط قوت این روش  این است که کلمات و لغات جدیدی که در سیر داستان آموخته می شود وارد حافظه ی دراز مدت خواهد شد و تا مدت های زیادی در ذهن باقی خواهد ماند. سری کتاب های داستان پنگوئن در یک سطح استارتر و 4 سطح اصلی طراحی شده اند. این کتاب ها همواره یکی از مطرح ترین منابع کتاب داستان انگلیسی بوده است. تمامی کتاب داستان هایی که در این بخش انتخاب می شوند دارای فایل صوتی و PDF با کیفیت مناسب خواهند بود. همچنین طی توصیه وب سایت به اساتید و عزیزانی که امور ترجمه را بر عهده دارند، در ترجمه کتاب ها دو مقوله مورد توجه قرار گرفته است. 1- ترجمه تا حد امکان معانی واژگان را به طور واضح برساند و از ترجمه ادبی و پیچیده پرهیز شود. 2- ترجمه ها تا حد امکان به زبان روزمره و عادی نزدیک باشد. این کتاب مربوط به سطح استارتر، 32 صفحه و با لهجه امریکن می باشد. همچنین زبان آموزان می توانند انتقادات، پیشنهادات، مشکلات تایپی و علمی را از بخش تماس با ما در وب سایت مطرح نمایند.


برای مشاهده توضیحات بیشتر، نمونه تصاویر و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود رایگان نسخه اصلی و فایل صوتی کتاب


دانلود دانلود فایل PDF کتاب داستان The Hat

دانلود دانلود فایل MP3 کتاب داستان The Hat

دانلود دانلود نرم افزار کتاب داستان The Hat


دانلود دانلود فایل PDF نسخه ترجمه شده کتاب داستان The Hat

 


راهنمایی استفاده از کتاب های داستان سطح بندی شده


1-  تشیخص سطح مناسب برای شروع کتاب

اگر در هر صفحه از کتاب به طور متوسط 3 یا 4 کلمه ی ناآشنا برای شما وجود دارد و داستان مربوط به آن را متوجه می‌ شود می توان گفت که تقریبا سطح مناسبی را انتخاب کرده اید. این نکته قابل ذکر است که اگر داستان کتاب را متوجه نمی شود به هیچ وقت سطح درستی را انتخاب نکرده اید و باید از سطح ساده تری شروع کنید هر چند که کلمات ناآشنای کمی برای شما وجود دارد.

2-  هر کتاب بهتر است چهار مرتبه مطالعه شود که در هر مرحله به شیوه ی خاصی عمل خواهد شد.

a. مرتبه ی اول : در این مرحله تنها به متن کتاب را در حالی که فایل صوتی آن در حال اجرا است بخوانید و سعی کنید که داستان را تعقیب کنید برای تمرکز بیشتر می توانید از هدفون استفاده نمایید. از آنجایی که سطح کتاب مناسب شما است می بایست داستان را متوجه شوید. در حین مطالعه یک قلم یا ترجیحا یک ماژیک رنگی در دست داشته و زیر یا روی کلمات یا جملاتی که برای شما نا آشنا است، پر رنگ نمایید و تا انتهای کتاب مطالعه کنید. یک کتاب در ظرف حداکثر چند روز مطالعه شود و پیوستگی آن از بین نرود.

b. مرتبه ی دوم : در این مرحله معانی کلمات نا آشنایی که در کتاب مشخص کرده اید در دیکشنری پیدا کرده و با قرار دادن شماره بر روی کلمات ناآشنا معانی آنرا در بالای صفحات بنویسید. در صورتی که از نسخه ترجمه فارسی استفاده می کنید، نیازی به پیدا پیدا نمودن معانی در دیکشنری نیست و می توانید معانی لغات، جملات و اصطلاحات را مشاهده نمایید.

c. مرتبه ی سوم : مجدد به همراه اجرای فایل صوتی اقدام به خواندن کتاب نمایید. در این مرحله از آنجایی که معانی تمامی کلمات کتاب مشخص شده است، خواننده می بایست تمامی مطالب کتاب و تمامی داستان را به طور کامل متوجه شود.

d. مرتبه ی چهار : در این مرحله تنها فایل صوتی را اجرا کرده و بدون استفاده از کتاب به داستان گوش فرا دهید و تا پایان کتاب این امر را پیگری کنید. این مرحله را می توانید به تاخیر انداخته و کتاب دیگری را شروع کنید تا هم کسل کننده نباشد و هم اینکه گذشت زمان کلماتی را که به صورت سطحی در ذهن شما جای گرفته است را مشخص نماید.

پاسخ دهید

5 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۲:۰۳

I blog quite often and I truly thank you for your content. This great article has really peaked my interest. I will book mark your site and keep checking for new information about once per week. I subscribed to your RSS feed too.

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۳۷:۳۴

This post is actually a pleasant one it helps new internet viewers, who are wishing in favor of blogging.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۲:۵۰

Hi, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam comments? If so how do you protect against it, any plugin or anything you can suggest? I get so much lately it's driving me mad so any assistance is very much appreciated.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۹:۰۱

Hello my friend! I want to say that this post is awesome, nice written and include almost all significant infos. I'd like to peer more posts like this .

Foot Pain  ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۳:۰۹

I visited many sites except the audio feature for audio songs existing at this website is genuinely marvelous.