تبلیغات

دانلود ویرایش دوم کتاب های American English File 2nd

دانلود ویرایش دوم کتاب های American English File 2nd


ویرایش دوم کتاب های امریکن انگلیش فایل American English File second Edition یک دوره شش سطحی آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان است. این مجموعه از انتشارات آکسفورد منتشر گردیده که شامل یک سطح Starter و 5 سطح اصلی است و در بسیاری از آموزشگاههای زبان داخل کشور تدریس می گردد. در حال حاضر این مجموعه به روزترین و جدیدترین دوره آموزشی در زمینه تقویت مهارت گفتاری و مکالمه می باشد که مطابق با سیستم آمریکایی همراه با کتاب کار، فایل صوتی و تصویری، نرم افزار و کتاب های معلم ارائه می شود. هر کتاب از مجموعه American English File شامل 12 درس می باشد که در پایان یک مرور کلی بر مطالب کتاب به صورت کلی و کاربردی انجام می گیرد. در پایان کتاب در صفحاتی جداگانه نکات گرامری لغوی و تلفظی موجود در به اختصار توضیح داده شده است و متن بخش های شنیداری کتاب نیز قرار داده شده است.

در این پست، ویرایش دوم این مجموعه به طور کامل بر روی سایت قرار گرفته است که شامل کتاب های دانش آموز، کتاب کار، کتاب معلم، فایل های صوتی کتاب دانش آموز و کار، فایل های ویدیویی، نرم افزار کتاب دانش آموز و کتاب معلم (شامل تست های درسی، میان ترم و پایان ترم) می باشد.

http://www.irlanguage.com/916/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D9%88%D9%85-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-American-English-File-2nd/

پاسخ دهید

3 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۵:۳۴

Heya i am for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you aided me.

BHW  ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۲۱:۵۰

Quality posts is the important to attract the viewers to visit the site, that's what this web site is providing.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۵:۴۴

It's really a nice and useful piece of info. I'm glad that you shared this useful information with us. Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.