تبلیغات

دانلود کتاب های Speak Now

دانلود کتاب های Speak Now

Speak Now یک دوره چهار سطحی آموزش Speaking زبان انگلیسی از انتشارات آکسفورد است که مهارت های برقراری ارتباط و مکالمه در کلاس درس و یا بیرون از کلاس درس را به زبان آموز آموزش می دهد. نویسنده معروف این سری از کتاب ها Jack C.Richards است که پیش از این سری کتاب های Interchange, Four Corners, Tactics fo Listenin , ... از این نویسنده منتشر گردیده است. تمرکز اصلی این مجموعه بر روی مهارت های گفتاری، شنیداری و تلفظ زبان انگلیسی که می توان آن را به عنوان یکی از کامل ترین دوره های مختص Speaking تلقی نمود. تمامی تمرین های کتاب Speak Now دربردارنده یک بخش Speaking می باشد. همچنین تمرین های ویدویی که برای هر چهار درس ادغام گردیده، زبان انگلیسی در زندگی واقعی را به زبان آموز آموزش خواهد داد که با کمک تمرین های بیشتر در کتاب کار و نرم افزار می تواند برای یادگیری هر چهار مهارت نیز مورد استفاده قرار گیرد. مجموعه کتاب های Speak Now در بسیاری از آموزشگاههای داخلی برای آموزش مهارت Speaking مورد استفاده قرار می گیرد. هر کتاب از مجموعه Speak Now شامل 32 درس دو صفحه ای با موضوعات متنوع در زندگی روزمره و کاری می باشد.

در این پست، منابع کتاب های Speak Now 1,2,3,4 به طور کامل بر روی سایت قرار گرفته است که شامل کتاب های دانش آموز، کتاب کار، کتاب معلم، فایل های صوتی، فایل های ویدیویی، پاورپوینت های گرامری، نرم افزار آزمون (شامل تست های درسی، میان ترم و پایان ترم) می باشد.

دانلود کتاب های آموزش مکالمه اسپیکینگ زبان انگلیسی

 

Speak Now Oxford 1,2,3,4

 

پاسخ دهید

2 نظر

mamad  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۰:۲۱:۴۶

khob

Can better posture make you taller?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۴:۳۴

I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored material stylish. nonetheless, you command get got an nervousness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly very often inside case you shield this increase.